درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 15:51
روابط عمومی ها از وظایف خطیر خود، غفلت نکنند
سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان گفت: تنها بخشی از وظایف روابط عمومی تهیه و تولید گزارش و خبر می باشد و اطلاع رسانی در خصوص فعالیتهای دستگاه نباید روابط عمومی را از دیگر وظایف خطیری که دارد غافل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد صدیقی نیا سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان در آستانه ی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی با توجه به بخشی از وظایف درون سازمانی می تواند در همسویی کارکنان با اهداف سازمان و افزایش انگیزه خدمت رسانی به مردم موثر باشد.

صدیقی نیا افزود: روابط عمومی بخشی از وظایف عالی ترین مقام دستگاه را از جمله در تکریم ارباب رجوع، بازخورد گیری از برنامه ها و اجرای سیاست های دستگاه متبوع، سنجش افکار عمومی و  کارکنان و هم چنین فراهم سازی زمینه های ارتباطی مختلف بین کارکنان، مردم و مسئولین را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی تنها یک حرفه ی تخصصی و شغل نیست گفت: روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است که تلاش در جهت تعمیم آن در جامعه می تواند بر نشاط  اجتماعی و موفقیت های جمعی بیافزاید.

دبیر شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان تصریح کرد: طبق آخرین نظر سنجی صورت گرفته میانگین رضایت مراجعین به دادگستری در کلیه ی حوزه های قضایی استان سمنان 62 درصد بوده است که این میزان با توجه به نوع کار دستگاه قضایی خوب بوده و جهت مطلوب شدن آن نیز تلاش می شود.

صدیقی نیا با اشاره به اینکه در سال جاری با تمرکز بر سیاستها و اهداف دستگاه قضایی که بر اساس نیازهای بومی استان سمنان تعیین شده اند، بیان کرد: قصد داریم ضمن اجرای طرح ها و برنامه های داخل سازمانی با توجه بیشتر به کارکنان و تکریم ایشان، زمینه ی خدمت رسانی بهتر به مراجعین را فراهم آوریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت:  استفاده ی بیشتر از روش های اطلاع رسانی الکترونیک و فن آوری نوین در جهت کاهش هزینه های مربوط به حوزه ی تبلیغات و اطلاع رسانی قابل توجه و اهمیت است که در این راستا نیز بیش از پیش تلاش خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری بررسی و اصلاح نحوه ی انتشار آگهی ها در حوزه های قضایی استان و افزایش نظم در این امر جهت کاهش هزینه های غیر ضروری و خارج از چارچوب های قانونی در دستور کار این دفتر قرار دارد.

27 اردیبهشت ماه به عنوان « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» نام نهاده شده است.

 

منبع: مرآت

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد