درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:00   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 15:51
روابط عمومی ها از وظایف خطیر خود، غفلت نکنند
سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان گفت: تنها بخشی از وظایف روابط عمومی تهیه و تولید گزارش و خبر می باشد و اطلاع رسانی در خصوص فعالیتهای دستگاه نباید روابط عمومی را از دیگر وظایف خطیری که دارد غافل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد صدیقی نیا سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان در آستانه ی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی با توجه به بخشی از وظایف درون سازمانی می تواند در همسویی کارکنان با اهداف سازمان و افزایش انگیزه خدمت رسانی به مردم موثر باشد.

صدیقی نیا افزود: روابط عمومی بخشی از وظایف عالی ترین مقام دستگاه را از جمله در تکریم ارباب رجوع، بازخورد گیری از برنامه ها و اجرای سیاست های دستگاه متبوع، سنجش افکار عمومی و  کارکنان و هم چنین فراهم سازی زمینه های ارتباطی مختلف بین کارکنان، مردم و مسئولین را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی تنها یک حرفه ی تخصصی و شغل نیست گفت: روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است که تلاش در جهت تعمیم آن در جامعه می تواند بر نشاط  اجتماعی و موفقیت های جمعی بیافزاید.

دبیر شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان تصریح کرد: طبق آخرین نظر سنجی صورت گرفته میانگین رضایت مراجعین به دادگستری در کلیه ی حوزه های قضایی استان سمنان 62 درصد بوده است که این میزان با توجه به نوع کار دستگاه قضایی خوب بوده و جهت مطلوب شدن آن نیز تلاش می شود.

صدیقی نیا با اشاره به اینکه در سال جاری با تمرکز بر سیاستها و اهداف دستگاه قضایی که بر اساس نیازهای بومی استان سمنان تعیین شده اند، بیان کرد: قصد داریم ضمن اجرای طرح ها و برنامه های داخل سازمانی با توجه بیشتر به کارکنان و تکریم ایشان، زمینه ی خدمت رسانی بهتر به مراجعین را فراهم آوریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت:  استفاده ی بیشتر از روش های اطلاع رسانی الکترونیک و فن آوری نوین در جهت کاهش هزینه های مربوط به حوزه ی تبلیغات و اطلاع رسانی قابل توجه و اهمیت است که در این راستا نیز بیش از پیش تلاش خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری بررسی و اصلاح نحوه ی انتشار آگهی ها در حوزه های قضایی استان و افزایش نظم در این امر جهت کاهش هزینه های غیر ضروری و خارج از چارچوب های قانونی در دستور کار این دفتر قرار دارد.

27 اردیبهشت ماه به عنوان « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» نام نهاده شده است.

 

منبع: مرآت

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد