درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2329صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 21 دی 1391 - 06:22
روابط‌عمومی‌ها خدمات انقلاب را به گوش مردم برسانند
  

امام جمعه الیگودرز گفت: روابط‌عمومی‌ها خدمات 33 ساله انقلاب اسلامی دستگاه‌های خود را از طریق مطبوعات به گوش مردم برسانند.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی ادارات و نهادهای دولتی الیگودرز با اشاره به نقش حساس و جایگاه مهم روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی‌ها علاوه بر انتقال مشکلات به مدیران، باید خدمات صورت گرفته را از طریق مطبوعات به اطلاع مردم برسانند.
 
 وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید روابط‌عمومی‌ها را تقویت کنند، افزود: مسئولان این واحد فرهنگی باید مسائل و مشکلات را کشف نموده و با همفکری مدیران ادارات جهت رفع آنها برنامه‌ریزی کنند.
 
 حقیان با بیان برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: موفقیت دستگاه‌ها باعث پیشرفت شهر می‌شود و همه شهروندان باید در جهت تلاش برای رسیدن به این پیشرفت تلاش کنند.
 
 امام جمعه الیگودرز گفت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش ادارات نقش بسزایی در برطرف نمودن مشکلات مردم و دستگاه‌های دولتی دارند.
 
 وی در ادامه برگزاری نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی و دینی و همچنین مناسبت‌های مختلف را از دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها در ادارات عنوان کرد.
 
 حقیان گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته را باید روابط‌عمومی‌ها به گوش مردم برسانند.
 
 در این جلسه معاون فرماندار الیگودرز با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی‌ها گفت: ارتباط مناسب و مستمر بین روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات شهرستان باشد.
 
 رضوی‌نژاد افزود: متاسفانه یکی از مشکلات در بحث روابط‌عمومی‌های ادارات نبود جایگاه مشخص و معین برای آنها است به گونه‌ای که در بعضی دستگاه‌ها مسئولان روابط‌عمومی علاوه بر این سمت مسئولیت‌های دیگری نیز به عهده دارند و بعضاً پست روابط‌عمومی در درجه آخر قرار دارد.
 
 جلسه هم‌اندیشی مسئولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان الیگودرز با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان اداره ارشاد در محل دفتر امام جمعه الیگودرز این شهر برگزار شد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد