درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
  خبرنگاری توسعه
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23262صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 12:26
بازاریابی محتوا 186 درصد رشد خواهد کرد
طبق پیش‌بینی کارشناسان انتظار می‌رود‌ تا سال 2020 بازاریابی محتوا 186 درصد رشد نماید. به گزارش شارا به نقل از وب سایت Marketing Tech News، طبق مطالعات مشترک یاهو و موسسه Enders Analysis تخمین زده می‌شود ارزش این نوع بازاریابی در اروپا به 2.12 میلیارد یورو برسد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق پیش‌بینی کارشناسان انتظار می‌رود‌ تا سال 2020 بازاریابی محتوا 186 درصد رشد نماید.

به گزارش شارا به نقل از وب سایت Marketing Tech News، طبق مطالعات مشترک یاهو و موسسه Enders Analysis تخمین زده می‌شود ارزش این نوع بازاریابی در اروپا به 2.12 میلیارد یورو برسد.

این رقم برای سال 2016، یک میلیارد یورو پیش‌بینی شده است.

این امر می‌تواند خبری خوش برای ناشران و تولیدکنندگان محتواهای سایبری به شمار رود.

بر اساس این پژوهش، در سال 2020 بالغ بر 64 درصد تمام مدیاهای پولی دیده شده توسط ابزار همراه، به آمیخته‌ای از ترکیب بازاریابی محتوا و تبلیغات محلی اختصاص خواهد یافت.

ارزش این ترکیب جادویی 10 میلیارد یورو تخمین زده می‌شود.

احتمالاً در برخی کشورها از جمله انگلیس این رقم حتی از این مقدار هم بیشتر است.

در بخش دیگری از این مطالعه به معیارهای موفقیت در بازاریابی محتوا از دیدگاه بازاریاب‌ها اشاره شده است.

در سال گذشته میلادی بیش از 60 درصد بازاریاب‌ها گفته‌اند که ترافیک وب‌سایت مهمترین معیار در سنجش موفقیت یا شکست بازاریابی محتوا بوده است؛ و پس از آن نوبت به «نرخ تبدیل» (بیش از 40 درصد) و «میزان فروش» (بیش از 40 درصد) می‌رسد.

بازاریابی محتوا فرمتی است که در ابزار همراه از قبیل تلفن همراه، تبلت، فبلت و غیره به خوبی کاربرد دارد و همین امر به آژانس‌های تبلیغاتی اجازه می‌دهد که با توجه به رواج استفاده از اسمارت‌فون‌ها، بیش از پیش از این اکوسیستم به نفع خود بهره ببرند.

به گزارش موسسه صبا ویژن، نیک هیو (Nick Hugh) از مدیران یاهو، با اشاره به این که رشد بازاریابی محتوا نشان‌دهنده افزایش تمایل کاربران به استفاده از مدیا است، می‌گوید این امر فرصت رو به رشدی برای ناشران، تبلیغ‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوا فراهم آورده است.

 

بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ) در یک تعریف ساده یعنی بازاریابی به وسیله تولید و ارائه محتوا.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد