درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23216صفحه نخست » جمعه، 24 اردیبهشت 1395 - 11:57
ورود "مسنجر" یوتیوب به بازار تکنولوژی‌های ارتباطی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یوتیوب که تحت مدیریت کمپانی گوگل است به طور آزمایشی به تعداد محدودی از کاربران امکان استفاده از مسنجر یوتیوب بر روی گوشی‌های هوشمند را داده است. یوتیوب امیدوار است از این طریق اشتراک‌گذاری ویدیوهایش افزایش یابد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یوتیوب که تحت مدیریت کمپانی گوگل است به طور آزمایشی به تعداد محدودی از کاربران امکان استفاده از مسنجر یوتیوب بر روی گوشی‌های هوشمند را داده است. یوتیوب امیدوار است از این طریق اشتراک‌گذاری ویدیوهایش افزایش یابد.

یوتیوب از روز چهارشنبه (۱۱ مه/ ۲۲ اردیبهشت) سرویس مسنجر خود را برای گروه محدودی از کاربران به صورت آزمایشی فعال کرد. به گزارش خبرگزاری‌ها، یوتیوب که متعلق به شرکت گوگل است، از روز چهارشنبه به تعدادی از کاربران این امکان را داده است تا از طریق استفاده از اپلیکیشن یوتیوب در گوشی‌های هوشمند خود با اشتراک‌گذاری ویدیوها با دوستان خود چت کنند. این افراد می‌توانند دوستان خود را به مسنجر یوتیوب دعوت کنند.

شیمریت بن یایر٬ مدیر تولید یوتیوب٬ به رسانه‌ها گفته است که تیم او به این نتیجه رسیده است که استفاده از مسنجر یوتیوب برای به اشتراک‌گذاری ویدیو می‌تواند به اشتراک‌گذاری بیش‌تر ویدیوهای یوتیوب منجر شود.

یوتیوب در حالی به دنبال استفاده بیش‌تر کاربران از ویدیوهای خود است که هم‌اکنون نیز رکورد کم‌نظیری دارد. بر اساس آمارهای اعلام شده، ویدیوهای یوتیوب به طور متوسط روزانه ۴۰ دقیقه روی گوشی همراه تماشا می‌شوند. تماشاگران ویدیوهای یوتیوب نیز بیش از یک میلیارد نفر برآورد می‌شوند.

با این‌همه یوتیوب رقبای جدی‌ای در بازار تکنولوژی دارد. فیس‌بوک و اسنپ‌شات از جدی‌ترین رقبای یوتیوب هستند. حتی وب‌سایت آمازون روز سه‌شنبه از ارایه خدمات جدیدی در پایگاه ویدیویی خود (Amazon Video Direct) خبر داد. بر این اساس افراد می‌توانند به طور مستقیم ویدیوی خود را بر این پلت‌فرم به اشتراک گذارند و کاربران پلت فرم ویدیوی آمازون، امکان تماشای آن‌ها را خواهند داشت.

خدمات جدید آمازون هم‌اینک در آلمان٬ آمریکا٬ بریتانیا٬ استرالیا و ژاپن قابل دسترسی است.

یوتیوب پیش از این با استفاده از تکنولوژی هوشمند و بر اساس انتخاب‌های پیشین کاربر پیشنهادهای جدیدی برای تماشا به او ارایه می‌کرد. حالا باید دید آیا مسنجر یوتیوب که به معنی پیشنهادهای دوستان، و نه ماشین، برای تماشای ویدیو در یوتیوب است به یوتیوب برای حفظ موقعیتش نسبت به رقبای قدیمی و جدید کمک خواهد آمد یا خیر.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد