درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23150صفحه نخست » سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 - 13:01
با شماره خودتان اپراتورتان را عوض کنید!
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دستورالعمل اجرایی شدن ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه یا همان (Mobile Number Portability) را تصویب کرد تا مشترکین اپراتور‌ها بتوانند از فضای رقابتی پیش رو بهترین استفاده را ببرند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دستورالعمل اجرایی شدن ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه یا همان (Mobile Number Portability) را تصویب کرد تا مشترکین اپراتور‌ها بتوانند از فضای رقابتی پیش رو بهترین استفاده را ببرند.

هم‌اکنون اگر مشترک تلفن همراهی از خدمات اپراتور خود راضی نباشد و یا در اپراتور دیگر جذابیت‌ها و خدمات بیشتری ببیند، تنها راه ایجاد تغییر این است که سیم کارت آن اپراتور دیگر را خریداری کند. اصلی‌ترین مانعی که افراد اپراتور خود را تغییر نمی‌دهند این است که آنها نمی‌خواهند کسانی را که سال‌ها با هم در ارتباط بوده‌اند، به‌دلیل تغییر شماره از دست بدهند. ترابرد‌پذیری این امکان را به افراد می‌دهد که با همان شماره قبلی از خدمات و شرایط اپراتور دیگر استفاده کند. براساس آیین‌نامه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات وقتی مشترک درصورت داشتن شرایط لازم درخواست جابه‌جایی داد، اپراتور فرستنده نباید با مشترک به‌منظور تشویق وی به انصراف از درخواست، به هر نحوی ارتباط برقرار کند. اپراتور پذیرا نیز در این فاصله باید با رعایت اصل عدم‌تبعیض، همان خدماتی را که به مشترکان قبلی خود می‌دهد، به مشتریان جدید هم بدهد. به گفته‌ عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات نباید خدماتی مضاعف به مشترکان جدید بدهند که فضای رقابت ناسالم شود.

برای اسباب‌کشی به اپراتور پذیرا، باید سیم‌کارت فعال و جدید در گوشی‌مشترکان قرار بگیرد. بنابراین اپراتور پذیرا باید پس از دریافت تایید نهایی درخواست ترابرد توسط مرکز مدیریت ترابرد و اعلام اجرا، در مدت زمان تعیین شده، نسبت به تحویل سیم کارت جدید به مشترک اقدام کند. مشترک نیز موظف است در زمان معین نسبت به فعال‌سازی سیم کارت خود اقدام کند. درصورت استفاده نکردن از سیم کارت جدید و غیرفعال شدن سیم کارت قبلی مشترک در اپراتور قبلی یا همان اپراتور فرستنده، همه مسئولیت‌ها و عواقب مرتبط با قطع ارتباط به‌عهده مشترک خواهد بود. وقتی سیم کارت جدید فعال شد، اپراتور پذیرا باید خدمات خود را تا ۵ دقیقه ارائه کند.

حساب کتاب جابه‌جایی
مشترک باید قبل از جابه‌جایی، صورتحساب‌های پیشین خود را پرداخت کند. طبق دستورالعمل ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه، اپراتور پذیرا باید به ازای هر شماره جابه‌جاشده ۱۰ هزار تومان به اپراتور پایه(فرستنده) بپردازد و اپراتور پذیرا حداکثر ۵۰۰ تومان از مشترک اخذ کند.

منبع: همشهری آنلاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد