درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23068صفحه نخست » شنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 10:28
تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی
امروزه داشتن اطلاعات به همراه یک برنامه منظم برای تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها امری حیاتی و غیرقابل انکار به حساب می‌آید و این امر میسر نمی‌شود مگر با اجرای تحقیقات بازاریابی از سوی شرکت‌ها. تحقیقات بازاریابی نخستین گام شرکت‌ها برای ورود به بازار پرتلاطم امروزی است.
  

تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه داشتن اطلاعات به همراه یک برنامه منظم برای تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها امری حیاتی و غیرقابل انکار به حساب می‌آید و این امر میسر نمی‌شود مگر با اجرای تحقیقات بازاریابی از سوی شرکت‌ها. تحقیقات بازاریابی نخستین گام شرکت‌ها برای ورود به بازار پرتلاطم امروزی است.

در دنیای رقابتی امروز شرکت‌هایی که بدون اجرای تحقیقات بازاریابی قدم به کسب‌وکار می‌گذارند، به طور قطع با اشتباهات و خطاهای بسیاری در بازار مواجه خواهند شد که در صورت اجرای پروژه‌های تحقیقات بازاریابی این خطا به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت و هزینه‌کمتری را به مجموعه تحمیل خواهد کرد.

در سال‌های قبل علاقه کمتری به مباحث تحقیقات بازاریابی وجود داشت و علت آن ناملموس بودن این‌گونه پروژه‌ها در مراحل ابتدایی بود. بسیاری از شرکت‌ها در همان ماه‌های اولیه، انتظار تغییر و تحول اساسی در مباحث فروش و بازاریابی خود را داشتند و علت این امر آن است که تحقیقات بازاریابی پس از حداقل 3ماه بازخورد و اثربخشی خود را نشان می‌دهد اما امروزه که اثربخشی این‌گونه مباحث برای همگان آشکار شده است، علاقه بسیاری به تحقیقات بازاریابی در میان شرکت‌ها دیده می‌شود و آنها واحدی مجزا برای فعالیت‌های تحقیقات بازاریابی خود در نظر گرفته‌اند.

کتاب تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی نوشته پینگالی ونوگپال، ترجمه دکتر امین اسداللهی و گلناز عابدینی، درک اصول اولیه تحقیقات بازاریابی و توسعه مهارت‌های کاربر برای بررسی جنبه‌های مرتبط با فرآیند تحقیق، به منظور حصول اطمینان از نتایج معتبر برای تصمیم‌گیری را هدف خود قرار داده است. این کتاب در سه بخش و 15 فصل با موردکاوی‌های عملیاتی و نمونه‌های تحقیقات بازاریابی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌هایی است که در این حوزه به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: طی روند تبدیل مسئله تصمیم به یک مسئله تحقیق، باید احتیاط لازم به منظور عدم تسلط تصمیم‌گیرنده بر فرآیند صورت گیرد. تصمیم‌گیرنده باید به طور مشترک و بی‌طرفانه با محقق همکاری کند تا اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند.

به عبارت دیگر محقق و تصمیم‌گیرنده باید به‌طور مساوی کار کنند، این همکاری همان‌طور که اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیرنده را مشخص می‌کند، به روشن ساختن حوزه تصمیم نیز کمک می‌کند. این کتاب در 327 صفحه و قیمت 25هزار تومان توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد