درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23040صفحه نخست » پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 - 09:49
تقویم روز ارتباطات/ نخستین کاریکاتور ژورنالیستی
نهم می 1846 بنجامین فرانکلین از پدران ایجاد «ایالات متحده آمریکا» در هفته نامه خود «پنسیلوانیا گازت» چاپ شهر فیلادلفیا کاریکاتوری را چاپ کرد که عنوان نخستین کاریکاتور ژورنالیستیک در آمریکا (احتمالا در همه جهان) را به خود اختصاص داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نهم می 1846 بنجامین فرانکلین از پدران ایجاد «ایالات متحده آمریکا» در هفته نامه خود «پنسیلوانیا گازت» چاپ شهر فیلادلفیا کاریکاتوری را چاپ کرد که عنوان نخستین کاریکاتور ژورنالیستیک در آمریکا (احتمالا در همه جهان) را به خود اختصاص داده است. فرانکلین در زیر این کاریکاتور که یک مار دو پاره شده را نشان می دهد خطاب به دو قطعه مار نوشته است: به هم ملحق شوید و یا بمیرید.


فرانکلین خواسته است به این وسیله به مردم متفرق مهاجر نشین ها بگوید که اگر باهم متحد و یکی نشوند باید به صورت مردگان بی اراده همچنان کلنی انگلیسی ها باشند و دستورهای لندن را از فاصله هشت هزار کیلومتری اجرا کنند. بنجامین فرانکلین بعدا از فعالان در انقلاب استقلال آمریکا شد که از پدران ایجاد «ایالات متحده آمریکا» بشمار می آید. از آن پس رسانه های آمریکایی دارای کاریکاتور شدند و روزنامه ای در این کشور بدون چاپ یک یا چند کاریکاتور در هر روز منتشر نمی شود و روزنامه نگاران حرفهایی را که نمی خواهند مستقیما بگویند در قالب این کاریکاتور ها بیان می دارند و طبق نظر سنجی از مخاطبان، این کاریکاتورها صد در صدر مشتری دارند. چون کاریکاتور در ردیف طنز قرار گرفته است تعقیب قضایی ترسیم کننده و ناشر آن نیز آسان نیست.


در پی کاهش تیراژها در دهه یکم قرن 21 به علت قرارگرفتن اخبار خبرگزاری ها در اینترنت، روزنامه ها توجه بیشتری به کاریکاتور و عکس خبری کرده اند تا مخاطبان خودرا از دست ندهند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد