درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22930صفحه نخست » دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 21:24
میرفخرایی: تفکر علمی را فدای تفکر رسانه‌ای نکنید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جلسه رمز و رازهای موفقیت و ناکامی ترویج علم در رسانه» صبح امروز با حضور دکتر اسماعیل میرفخرایی، سیاوش صفاریان‌پور و جمعی از تهیه‌کنندگان، اعضای رسانه و خبرنگاران در نگارستان شهر واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جلسه رمز و رازهای موفقیت و ناکامی ترویج علم در رسانه» صبح امروز با حضور دکتر اسماعیل میرفخرایی، سیاوش صفاریان‌پور و جمعی از تهیه‌کنندگان، اعضای رسانه و خبرنگاران در نگارستان شهر واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر اسماعیل میرفخرایی در رابطه با نقش برنامه‌های علمی در رادیو و تلویزیون گفت: رسانه در طول حیات خود از آزمایشگاه‌های فیزیک و تجربی به سمت اطلاع‌رسانی به مردم در قالب خبر و تفریح حرکت کرده است.

وی ادامه داد: اساس کار رسانه بر سه پایه آموزش، اطلاع‌رسانی و سرگرمی استوار است. اگر فاکتور سرگرمی و تفریح را از برنامه‌های تلویزیون حذف کنیم، عملا مخاطبین خود را از دست می‌دهد.

میرفخرایی افزود: ما امروزه با یک فضای باز رسانه‌ای عظیم مواجه هستیم که اگر بخواهیم جلوی آن را بگیریم، بالاخره راه خودش را باز می‌کند. باید توجه داشته باشیم که برای آنها بودجه‌بندی می‌شود و خط مشی‌های مشخصی دارند. پس هیچ رسانه‌ای نیست که سرمایه در نظر گرفته شده برای آن، بی‌دلیل باشد.

میرفخرایی گفت: مطبوعات، 230 سال و رادیو و تلویزیون 70 سال دیرتر از حیات خود وارد ایران شدند، لذا ما در حوزه رسانه و ارتباطات، 300 سال از علوم روز دنیا عقب هستیم.

وی همچنین ادامه داد: سواد رسانه‌ای ما کم است و باید صحت اطلاعات رسانه‌ای را بررسی کنیم.

این تهیه‌کننده برنامه‌های علمی تلویزیون با اشاره به این که مبنای علم بر اساس واقعیت است، اضافه کرد:‌ کار علمی این است که باید بر اساس حقایق نسبی، مستندات و اتفاقاتی که می‌افتد، تفکرات علمی را اشاعه دهد. منظور از اشاعه دادن، علمی فکر کردن است. طرز تفکر ما باید دو دو تا چهار تا باشد؛ یعنی باید کاری کنیم که حداقل در محدوده موجود مخاطب را به فکر واداریم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد