درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2287صفحه نخست » خبر یکشنبه، 16 دی 1391 - 13:20
40درصد از مدیران بر این باورند که با توجه به مطالعه خلاقانه روابط عمومی، سازمان هایشان می توانند بهبود یابند.
این نظرسنجی که از 650 نفر کارگزار روابط عمومی از بیش از 35 کشور در سراسر جهان تهیه شده است، از مدیران، که حدود 38 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند، خواسته شد که به اهمیت خلاقیت در تصمیم گیری ها از 10 نمره، عددی را اختصاص بدهند. بیش از سه چهارم نمره 7 یا بالاتر، و دو سوم نمره 8 یا بالاتر را اختصاص دادند.
  

شارا- 40درصد از مدیران بر این باورند که با توجه به مطالعه خلاقانه روابط عمومی، سازمان هایشان می توانند بهبود یابند.
 به گزارش شارا، نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی هولمز، NowGoCreate و کچام نشان می دهد که خلاقیت یک عنصر مهم در تصمیم گیری برای حفظ سازمان ها و شرکت ها است.
 این نظرسنجی که از 650 نفر کارگزار روابط عمومی از بیش از 35 کشور در سراسر جهان تهیه شده است، از مدیران، که حدود 38 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند، خواسته شد که به اهمیت خلاقیت در تصمیم گیری ها از 10 نمره، عددی را اختصاص بدهند. بیش از سه چهارم نمره 7 یا بالاتر، و دو سوم نمره 8 یا بالاتر را اختصاص دادند.
 همچنین نتایج این بررسی نشان می دهد که به متخصصان روابط عمومی برای حرکت فراتر از  روابط رسانه ای نیاز است.
 رئیس موسسه کارگزار روابط عمومی در همین رابطه با بیان این مطلب که در شرایط اقتصادی کنونی، نوآوری اهمیت زیادی دارد، گفت: هر سازمان و مشتری برای دستیابی به موفقیت نیازمند ارائه ایده های خلاق است.
 وی افزود: صاحب نظران اعتقاد دارند گزارش هولمز یک ابتکار جدید است که هدفش به نمایش گذاشتن توانایی های خلاق صنعت روابط عمومی است.
 باقریان گفت: گزارش هولمز مبتنی بر دو مولفه کلیدی یعنی خلاقیت و ایجاد محتوا است. علاوه بر این، همچنین این گزارش به مدیران، سازمان ها و شرکت ها کمک می کند تا روش ها و تکنیک های خلاق خود را گسترش دهند.
 منبع:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد