درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22845صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 - 07:27
تقویم روز روابط عمومی: صدور اولین بخشنامه روابط عمومی در ایران
نظر به اهمیت و نقش اساسی مردم در نظام جمهوری‌ اسلامی و لزوم استحکام پیوند متقابل مردم و مسؤولان و رسالت سنگینی که روابط‌عمومی هر دستگاه در حفظ و گسترش این ارتباط به عهده دارد...
  

بخشنامه مربوط به جایگاه روابط‌‌عمومی‌ها

تاریخ :16/04/1364
شماره :33790

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
جمهوری اسلامی ایران
نخست وزیری
بسمه تعالی
 

بخشنامه مربوط به جایگاه روابط‌‌عمومی‌ها

نظر به اهمیت و نقش اساسی مردم در نظام جمهوری‌ اسلامی و لزوم استحکام پیوند متقابل مردم و مسؤولان و رسالت سنگینی که روابط‌عمومی هر دستگاه در حفظ و گسترش این ارتباط به عهده دارد و با توجه به تأکید امام امت (مدظله‌العالی) مبنی بر ارایه کارهای انجام شده و ضرورت مقابله جدی با یورش گسترده تبلیغاتی استکبار جهانی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، مراتب ذیل در ارتباط با وظایف خطیر روابط‌عمومی دستگاه‌ها که در جلسه مورخ 16/4/1364 هیأت وزیران مورد تأیید قرار گرفته ابلاغ می‌گردد:


1. مسؤول روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت از میان افرادی که خلاقیت و تحرک و آگاهی سیاسی- اجتماعی لازم را دارند انتخاب و مستقیماً توسط وزیر یا بالاترین مقام اجرایی دستگاه ذیربط منصوب گردد.


2. وزرا و بالاترین مقامات دستگاه‌های اجرایی شخصاً و به‌طور مستمر بر عملکرد روابط‌عمومی نظارت و ترتیبی اتخاذ فرمایند که مسؤول روابط‌عمومی بتواند در هر زمان با ایشان ارتباط برقرار نماید.


3. مسؤول روابط‌عمومی در شورای معاونین یا عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیرنده دستگاه ذیربط شرکت نموده و اطلاعات دستگاه مربوط پیوسته در دسترس ایشان باشد.


4. مسؤولیت سخنگوی دستگاه در صورت امکان به عهده مسؤول روابط‌عمومی محول شود.


5. با توجه به اهمیت افکارسنجی در روابط‌عمومی و ظرافت و تخصصی بودن آن،‌ مراکز افکارسنجی با روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت همکاری لازم را معمول دارند و در دراز مدت روابط‌عمومی نخست‌وزیر جهت ایجاد یک مرکز قوی افکارسنجی اقدام لازم را به عمل آورد.


6. کارکنان روابط‌عمومی موظفند در دوره‌های کوتاه ‌مدت که در مراکز آموزش مدیریت دولتی ایجاد و برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.


7. وزارت فرهنگ و آموزش عالی برای تهیه کتب درسی رشته روابط‌عمومی و ایجاد دوره‌های مناسب در سطوح فوق‌دیپلم، لیسانس و تک درسی اقدام مقتصی را مبذول داشته و برای کارکنان روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت سهمیه لازم تعیین خواهد نمود.


8. دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات دولت موظف است نسبت به بازآموزی و رشد توان کادرهای موجود از طریق انتشار نشریه آموزشی و تشکیل کلاس‌های کوتاه ‌مدت برنامه‌ریزی اقدام نموده و به منظور افزایش آگاهی‌های سیاسی-اجتماعی مسؤولان روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها بولتن ویژه‌ای منتشر سازد.
 

میرحسین موسوی
نخست وزیر

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد