درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:57   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22834صفحه نخست » پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 - 10:09
تلگرام و اینستاگرام پرخطرترین شبکه‌های اجتماعی در کرمان هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: شبکه پیام‌رسان تلگرام و اینستاگرام در صدر آمار تخلفات و کلاهبرداری‌ها قرار دارد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: شبکه پیام‌رسان تلگرام و اینستاگرام در صدر آمار تخلفات و کلاهبرداری‌ها قرار دارد .

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ کامبیز اسماعیلی در خصوص تخلفات اینترنتی در استان کرمان گفت: بسیاری از افراد با فروش آثار هنری و سایر محصولات ساخت خود در اینستاگرام و تلگرام، علاوه بر ترویج هنر برای خود درآمد حلال کسب می ‌کنند که در نوع خود قابل تقدیر است و پلیس فتا مخالف استفاده صحیح و مناسب از این شبکه ها نیست .

وی افزود:با این حال طی ماه های اخیر تعداد زیادی از مجرمانی که شناسایی شده ‌اند از شبکه‌های اجتماعی موبایلی برای ارتکاب بزه استفاده کرده ‌اند و تلگرام که بیش از ۱۴ میلیون کاربر در ایران دارد، رتبه نخست جرایم سایبری را به‌خود اختصاص داده است .

اسماعیلی گفت:بعد از تلگرام شبکه اجتماعی اینستاگرام به دومین کمین گاه کلاهبرداران شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شده است، این شبکه اجتماعی به دلیل این که مبتنی بر عکس و فایل‌های ویدیویی است، به خصوص مورد توجه کلاهبرداران حوزه مدلینگ است .

وی تصریح کرد: از طرف دیگر از آنجا که فروشندگان کالاهای تقلبی هم به راحتی می‌توانند با قرار دادن یک عکس از محصول خود در صفحه اینستاگرامشان اقدام به فروش محصول کنند، این شبکه برای آن‌ها محبوبیت بیشتری دارد .

وی گفت:بعد از این دو شبکه اجتماعی موبایلی شبکه اجتماعی فیس‌بوک با اختلاف بسیار زیاد نسبت به این دو، رتبه سوم وقوع جرایم سایبری در بین شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده است .

رئیس پلیس فتا استان کرمان در پایان گفت:با توجه به گسترش روز‌افزون و قارچ ‌گونه شبکه‌های اجتماعی در کشور و به تبع آن افزایش جرایم در این حوزه به خصوص افزایش کلاهبرداری، خود کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه زنان و دختران ایرانی نیز می ‌بایست مراقبت ‌های لازم را در فضای مجازی به عمل آورند و اجازه ندهند که سودجویان آن ها را بازیچه سوداهای خویش کنند .
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد