درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22825صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 12:28
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
وب‌سایت‌ها در طول چند سال گذشته تبدیل به عضو جدانشدنی حوزه روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلف شده‌اند.
  

توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وب‌سایت‌ها در طول چند سال گذشته تبدیل به عضو جدانشدنی حوزه روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلف شده‌اند. امروزه اکثر مردم برای اطلاع از محصولات و حتی استخدام در شرکت‌ها ابتدا به ‌وب‌سایت آنها مراجعه می‌کنند. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها و موسسات نیز فعالیت قابل قبولی را در اینترنت و در وب‌سایت‌های خود دارند. در عین حال تعداد کمی از این موسسات و شرکت‌ها به‌گونه‌ای خلاقانه و متفاوت از دیگران وب‌سایت خود را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالبی که امروزه تکنولوژی در اختیار ما گذاشته است، امکان قرار دادن کلیپ و ویدئو با کیفیت بالا در اینترنت است. پس چرا نباید برای توسعه کسب‌و‌کار خود از این ویژگی بهره برد؟

ایده

اغلب مدیران از وب‌ سایت شرکت‌های خود برای ارائه فرصت‌های شغلی که در شرکت‌شان وجود دارد استفاده می‌کنند. در واقع آنها از وب‌سایت شرکت برای استخدام کارمند جدید و پر کردن پست‌های خالی شرکت‌شان بهره می‌برند.

با توجه به توضیحات فوق، قرار دادن یک کلیپ کوتاه در وب‌سایت شرکت که در آن مدیر شرکت یا فردی دیگر به بیان وضعیت شغل مورد نظر و همچنین ویژگی‌های فردی لازم برای استخدام می‌پردازد، بسیار تاثیرگذار‌تر و همچنین کم هزینه‌تر از قرار دادن یک آگهی معمولی در ستون تبلیغات روزنامه‌ها و مجلات مختلف است.

همچنین می‌توان از کلیپ‌های اینترنتی بسیار بیشتر از اینها نیز بهره برد. به عبارت دیگر از کلیپ‌های اینترنتی می‌توان در جهت توضیح کسب‌و‌کار خود، به تصویر کشیدن نحوه تولید کالا، شیوه مدیریت، انتظارات و تقاضاهایی که از همکاران دارید و از همه مهم‌تر رونمایی از محصولات جدید شرکت بهره برد.

نکته مهمی که در تهیه کلیپ ویدئویی برای وب‌سایت شرکت‌ها باید به آن توجه ویژه کرد، استفاده از یک مجری برای بیان متن مورد نظر است. در واقع در صورت حضور یک شخص در کلیپ، علاوه بر اینکه تاثیرگذاری کلیپ افزایش پیدا خواهد کرد، مردم نیز ارتباط بهتری با آن پیدا می‌کنند و به بیان ساده‌تر کلیپ طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.

همچنین برای طبیعی‌تر و تاثیر گذارتر جلوه دادن کلیپ‌های شرکت بهتر است که در صورت امکان خود شما به‌عنوان رئیس شرکت یا مدیر عامل شرکت جلوی دوربین قرار بگیرید، استفاده از افراد مشهور برای ضبط کلیپ نیز می‌تواند راهکار موثر دیگری باشد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- اگر در جلوی دوربین دچار استرس می‌شوید، برای ضبط کلیپ خود عجله نکنید. آن‌قدر جلوی دوربین تمرین کنید تا استرس و دلهره‌تان از بین برود. به یاد داشته باشید که بسیاری از مدیریت شرکت‌ها با دلهره و استرسی که در کلیپ‌ها و مراسم زنده از خود بروز می‌دهند نه تنها ویدئوی شرکت خود را تاثیر گذار‌تر نمی‌کنند، بلکه خود و برندشان را به نابودی می‌کشانند.

- کلیپ خود را خیلی طولانی نکنید. در حقیقت طولانی بودن ویدئو باعث طولانی‌تر شدن زمان دانلود و بارگذاری آن می‌شود و این در حالی است که همه مردم به اینترنت پرسرعت و مطلوب دسترسی ندارند.

- در صورت امکان از یک فرد حرفه‌ای برای ضبط کلیپ خود استفاده کنید. کیفیت ویدئو علاوه بر نحوه بیان شما تا حد زیادی به نوع فیلمبرداری آن نیز بستگی دارد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد