درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22824صفحه نخست » چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 12:27
بازاریابی تلفنی
پرسش: می‌خواستم درباره مشاغلی که فقط بازاریابی تلفنی انجام می‌دهند کمی توضیح بدهید؛
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: می‌خواستم درباره مشاغلی که فقط بازاریابی تلفنی انجام می‌دهند کمی توضیح بدهید؛ شرکتی دارم که فروشش از طریق بازاریابی تلفنی است و هیچ‌گونه مراجعه حضوری ندارد. از نظر شما چگونه می‌شود برای آن افزایش سود را تعریف کرد؟

پاسخ کارشناس: برای بازاریابی تلفنی حتما باید کارکنانی آموزش دیده و خبره استخدام شوند که قدرت مذاکره بالایی داشته باشند و بتوانند به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. در غیر ‌این صورت باید بازاریاب‌ها تحت آموزش‌های مناسبی قرار بگیرند و بازاریاب‌های تلفنی در تلاش باشند که تمام نیروی خود را روی قطعی کردن فروش متمرکز کنند و این مرحله مهم‌ترین بخش از بازاریابی تلفنی محسوب می‌شود.

یکی از نکات آموزشی که بازاریاب‌های تلفنی باید آن را مدنظر قرار دهند این موضوع است که بیش از حد نگران بهترین زمان تماس با مشتریان نباشند، چون برای برخی مشتریان، ساعات ابتدایی کار یا حدود عصر بهترین زمان برای مکالمه تلفنی با آنهاست و برای برخی دیگر از مشتریان ساعت‌های دیگر از روز؛ به همین دلیل باید با توجه به نوع کسب‌و‌کار شناختی از مشتریان خود داشته باشید و از هر زمانی برای تماس تلفنی با آنها استفاده کنید.

در این میان باید بازاریاب‌های تلفنی هر روزه لیستی از افرادی که با آنها تماس گرفتند تهیه کنند و در تلاش باشند هر روزه تعداد بیشتری از تماس‌ها را منجر به فروش کنند. یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این است که برای بازاریاب‌هایی که خروجی کار آنها بیشتر از سایر بازاریاب‌هاست، پاداش و مزایایی را در نظر بگیرید؛ این موضوع باعث می‌شود بازاریاب‌ها ترغیب به فروش بیشتر شوند.این نکته را نیز فراموش نکنید که برای مذاکره با سازمان‌ها حتما تلاش کنید با بالاترین مقام آن سازمان مذاکرات خود را پیش ببرید؛ چون معمولا این مدیران هستند که قدرت تصمیم‌گیری دارند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد