درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2275صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 دی 1391 - 19:59
نگاه مدیران نسبت به روابط عمومی ها تغییر کند
  

شارا -سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در اولین شورای هماهنگی روابط عمومی های شرق استان گفت: نگاه مدیران به روابط عمومی ها از قالب یک واحد تنها اطلاع رسان خارج شود.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، محمد امین منصوری در اولین شورای هماهنگی روابط عمومی های شرق استان اظهار داشت: هر سازمان برای رسیدن به اهداف و حفظ پویایی و حیات خود نیازمند تعامل با مخاطبین در درون و بیرون سازمان است و در همین راستا ایجاد یک درک متقابل و تفاهم تنها با استفاده از یک واحد روابط عمومی کارآمد میسر می شود.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی یکی از ابزار روابط عمومی برای رساندن مخاطبین سازمان به یک درک متقابل و ایجاد اعتماد است و وظایف یک روابط عمومی به روش های کلیشه ای دنیای ارتباطات و تبلیغات ختم نمی شود.

وی گفت: روابط عمومی قرن بیست و یک بسیار پیچیده تر از روابط عمومی های قبل از آن است و تحولات فراگیر دنیای معاصر مسئولیت های بیشتری را متوجه کارگزاران روابط عمومی می کند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ارائه ی مشاوره های مؤثر به مدیران ارشد سازمان را یکی از وظایف بحث برانگیز و پر متقاضی روابط عمومی عنوان کرد و بیان داشت: این امر می تواند ارتباط سازمان ها را با مخاطبین خود به اوج برساند.

منصوری در ادامه به خصوصیات یک روابط عمومی مناسب و موثر اشاره کرد و ابراز داشت: مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی، سوابق تجربی موفق، توانمندی های فردی نظیر پژوهش افکار عمومی، اخلاق و منش ، صبر، شکیبایی و خوش رویی متناسب با حرفه ی روابط عمومی، احساس تعهد نسبت به سازمان و جامعه از ویژگی هایی است که به مدیر روابط عمومی کمک می کند تا بر اساس آن بتواند موفقیت لازم را در پیشبرد اهداف سازمانی محقق نماید.

وی همچنین بر مقوله آمورزش در روابط عمومی های استان تاکید کرد و افزود: آموزش باید در جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی های استان سرلوحه امور این مجموعه قرار گیرد.

وی در ادامه به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر اشاره و خطاب به مدیران روابط عمومی شرق استان تاکید کرد: ستادهای اطلاع رسانی دهه فجر خود را از هم اکنون فعال کرده و توجه داشته باشید که اطلاع رسانی حجم فعالیت های دولت می تواند تاثیر بسزایی در تنویر افکار عمومی و خنثی کردن سیاه نمایی های دشمن داشته باشد.

منصوری همچنین بر اقامه نماز جماعت در ادارات تاکید کرد و اذعان داشت: مسئولیت این بخش نیز با روابط عمومی ها ست و هر چه که در توسعه فرهنگ نماز کار کنیم باز هم کم است.

قابل ذکر است این نشست با یک دوره خبر نویسی برای مدیران روابط عمومی فرمانداری های شرق استان و همچنین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان میناب ادامه یافت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد