درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22696صفحه نخست » شنبه، 4 اردیبهشت 1395 - 09:31
بازاریابی محتوا ابزاری موثر برای برندسازی
بازاریابی محتوا (Content Marketing - کانتنت مارکتینگ) در واقع نوعی بازاریابی است که شامل فرایند تولید و نشر محتوایی است که باعث حفظ مشتریان قبلی شده و مشتریان جدیدی هم برای سازمان به ارمغان می‌آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه بازاریابی محتوا به یک ابزار موثر و کارامد در برندسازی و تبلیغ غیرمستقیم تبدیل شده است.

بازاریابی محتوا (Content Marketing - کانتنت مارکتینگ) در واقع نوعی بازاریابی است که شامل فرایند تولید و نشر محتوایی است که باعث حفظ مشتریان قبلی شده و مشتریان جدیدی هم برای سازمان به ارمغان می‌آورد.

بازاریابی محتوا در واقع پیوند فناوری، دانش و تکنیک‌های روانشناسی است.

محتوا می‌تواند در قالب‌های مختلفی همچون متن، عکس، مقاله، پرسش و پاسخ، اینفوگرافیک، ویدئو و غیره در اختیار کاربر قرار گیرد.

به گزارش صبا ویژن به نقل از فوربس، تحقیقات اخیر شرکت NewsCred نشان می‌دهد که کاربران به مقالات بازاریابی محتوا اهمیت زیادی می‌دهند و حاضرند برای خواندن آنها وقت بیشتری اختصاص دهند.

در واقع بر خلاف تصور رایج، کاربران حاضرند زمان خوبی برای خواندن مقالات بازاریابی محتوا اختصاص دهند.

این امر تا بدان حد جدی است که گفته می‌شود اگر بازاریاب‌ها بخواهند در بازاریابی دیجیتال خود موفق باشند حتماً باید به سراغ بازاریابی محتوا بروند.

بازاریاب‌های حرفه‌ای می‌دانند که جلب نگاه کاربر یکی از دشوارترین و پررقابت‌ترین کارهایی است که امروزه در فضای وب جریان دارد.

در گذشته این کار به سختی امروز نبوده است ولی اکنون با تعدد کانال‌های دسترسی - از جمله شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های موبایلی، تعداد بی‌شمار سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی و نیمه‌تخصصی - این کار با ظرافت‌های فراوانی همراه شده است.

از سوی دیگر طبق این گزارش، افزایش استفاده از نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات نیز به چالشی دیگر برای بازاریاب‌های آنلاین تبدیل شده است.

به طور مثال در اوت سال 2015 تقریباً 200 میلیون کاربر، یک نرم‌افزار بلوکه‌کننده تبلیغات نصب کرده‌اند تا دست بازاریاب‌ها را از وبگردی‌های‌شان کوتاه کنند!

بازاریابی محتوا اگر چه چیز جدیدی نیست ولی عوامل فوق‌الذکر باعث شده بر اهمیت و ضرورت آن بیش از پیش افزوده شود.

شرکت NewsCred در تجزیه اطلاعاتی که به دست آورده می‌گوید بازاریاب‌ها شاهد تعاملات خوب و نسبتاً طولانیِ کاربران وب با چنین مقالاتی هستند.

در این فرایند مهم نیست که مقالات چطور به دست کاربر می‌رسد؛ یعنی کانال رسیدن مقاله به کاربر اعم از شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل و غیره چندان اهمیتی ندارد.

در گزارش فوربس آمده که به همین دلیل شرکت‌ها به استخدام کارشناسان تولید محتوا روی آورده‌اند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد