درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22665صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 22:44
نقش روابط عمومی ها در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات مهم است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها می توانند برای هر چه بهتر برگزار کردن مرحله دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه و ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات بسیار موثر باشند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها می توانند برای هر چه بهتر برگزار کردن مرحله دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه و ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات بسیار موثر باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف شاه حسینی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در استانداری افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نیازمند عزم ملی هستیم.


وی اظهار کرد: عزم ملی یک مقوله فرهنگی است و در نتیجه لازمه شکل گیری این موضوع فرهنگی فکر کردن و زیربنایی دیدن فرهنگ است زیرا خیلی از مسائل مربوط به اقتصاد به فرهنگ مربوط می شود.


این مقام مسئول با تاکید براینکه باید بسترهایی برای استفاده از عقل جمعی و در نتیجه به هم پیوستگی و هم افزایی و همدلی با وجود تفاوت ها در جامعه و سیاست ایجاد بشود؛ اظهار کرد: ایجاد عزم، نگاه همگانی را می طلبد و  تنها در تعهد دولت نیست و لذا در بستر تنش و دعوا در جامعه این امر محقق نمی شود.


شاه حسینی؛ همچنین با تاکید بر بازنگری و مهندسی روابط عمومی از نظر کارکردی، بیان داشت: در این زمینه استانداردسازی توقعات و اطلاع رسانی برای رسیدن به مفاهمه یعنی اقناع مخاطب کارساز است.


وی اظهار کرد: در مبحث روابط عمومی شناخت سازمان و شناخت ذهنیت جامعه دو نکته اساسی است؛ لذا مقدورات سازمان و مطالبات مخاطبان باید شناسایی شود.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین به اهمیت صداقت در روابط عمومی پرداخت و گفت: در روابط عمومی ها پرداختن به موضوعات باید صمیمانه و صادقانه باشد؛ مقوله صدق در روابط عمومی بسیار با اهمیت است. وی اضافه کرد: پیامبراکرم (ص) می فرمایند: نجات در صدق است؛ صدق یعنی صمیمانه، واقع بینانه و با نگاه سازنده به مسائل بپرداریم.


شاه حسینی با بیان اینکه روابط عمومی به دلیل ظرافت ها و دقت خاصی که دنیای ارتباطات دارد بسیار مهم است؛ افزود: روابط عمومی می تواند همپای سایر معاونت ها در ادارت و سازمان ها ایفای نقش بکند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد