درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 10:09
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی- برگزاری مزایده
مترجم علی آل علی - موسسات خیریه به طور معمول با مشکلات مالی مواجه هستند و منبع تامین مالی اغلب آنها کمک‌های مردمی است. این به این معناست که این موسسات در زمینه روابط عمومی و جذب افراد تبحر خاصی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  موسسات خیریه به طور معمول با مشکلات مالی مواجه هستند و منبع تامین مالی اغلب آنها کمک‌های مردمی است. این به این معناست که این موسسات در زمینه روابط عمومی و جذب افراد تبحر خاصی دارند.

همچنین به‌دلیل ماهیت موسسات خیریه؛ این موسسات در مقایسه با موسسات تجاری زمان و فضای تلویزیونی و مطبوعاتی بیشتر و ارزان‌تری را برای تعامل و جذب مردم در اختیار دارند. همان‌طور که می‌دانیم اکثر موسسات خیریه از افراد داوطلب می‌خواهند که در طرح «جمع‌آوری کمک‌های مردمی خیابانی» شرکت کنند و این در حالی است که اگرچه این‌گونه طرح‌ها با همکاری افراد داوطلب همراه است اما در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مالی به‌ندرت مورد توجه و استقبال مردم قرار می‌گیرد.

در عوض موسسات خیریه می‌توانند با ترغیب اعضای داوطلب به انجام اضافه کاری در شرکت یا اداره‌ای که فعالند و اهدای درآمد حاصله از این راه به موسسه، پول مناسبی را به روش موثر‌تر و در عین حال آسان‌تر فراهم آورند.

ایده
برگزاری حراج از طرف یک موسسه خیریه می‌تواند برای توسعه کسب‌و‌کار شما بسیار مفید باشد. شما می‌توانید از مردم نیز برای همکاری در زمینه برگزاری مراسم خود کمک بگیرید، اما توجه داشته باشید که کالاهایی که قرار است در این حراج به فروش برسند حتما باید متعلق به برند و شرکت شما باشند.بهتر است مراسم خود را در محلی برگزار کنید که از نظر دسترسی عمومی وضعیت مناسبی داشته باشد.

همچنین در صورت امکان یک هنرپیشه یا خواننده معروف را برای اجرای مراسم دعوت کنید، این کار باعث حضور هرچه بیشتر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مراسم شما می‌شود. در عین حال برای به حداکثر رساندن تاثیر مراسم خود بهتر است یک کالا یا شی با ارزش را برای به حراج گذاشتن انتخاب کنید. همچنین زمان برگزاری مراسم نیز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

برای مثال اگر مراسم حراج شما در یک روز تعطیل و در مکانی مناسب مانند یک مرکز تجاری مجلل برگزار شود، در مقایسه با برگزاری مراسم در وسط هفته و در یک هتل خارج از شهر، بازدید‌کنندگان و خبرگزاری‌های بیشتری را جلب خواهد کرد. اگر شما کالای با ارزشی برای به حراج گذاشتن در اختیار داشته باشید، این امر مراسم شما را بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. برای مثال در رکود اقتصادی سال 2009 فروش اغلب شرکت‌های تولید اتومبیل کاهش چشمگیری پیداکرده بود.

در این میان برگزاری یک حراج اتومبیل برای امور خیریه می‌توانست در عین ترغیب مردم به شرکت در حراج توجیه منطقی نیز در پی داشته باشد.البته در این زمینه، در نهایت عامل تعیین‌کننده مقدار توانایی مالی شماست ولی می‌توان با مشارکت دیگران در برگزاری مراسم میزان اعتبار مالی بیشتری برای مراسم خرج کرد، در عین حال باید دقت کنید تا مشارکت دیگران باعث فراموش شدن برند شما در جریان برگزاری حراج خیریه نشود.

آنچه در عمل باید انجام دهیم
-برای اجرای مراسم از یک فرد مشهور استفاده کنید تا مردم نسبت به مراسم شما علاقه‌مند شوند.

-در برگزاری مراسم حتما از مدیران روابط عمومی کمک بگیرید؛ آنها تجربه و مهارت خوبی برای بهبود کیفیت مراسم شما دارند.

-دقت کنید که مراسم با نام برند شما شناخته شود. همچنین از کالای مناسب برای عرضه در حراج استفاده کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد