درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:48   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22620صفحه نخست » سه شنبه، 31 فروردین 1395 - 10:08
دیوید اگیلوی یک پدر نمونه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پریسا جورابی- من دقیقا مثل یک قابله با بدنیا آوردن بچه ها امرار معاش میکنم، با این تفاوت که نوزادان من کمپین های جدید تبلیغاتی هستند. ” دیوید اگیلوی”
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پریسا جورابی- من دقیقا مثل یک قابله با بدنیا آوردن بچه ها امرار معاش میکنم، با این تفاوت که نوزادان من کمپین های جدید تبلیغاتی هستند. ” دیوید اگیلوی”


بسیار پیش میاد که متن های تبلیغاتی آنطور که باید جدی گرفته نمی شوند. متاسفانه بسیاری از کپی رایتر ها اولین چیزهایی که به ذهنشان می رسد را یادداشت می کنند، مرورشان می کنند تا غلط دستور زبانی نداشته باشند و با خیال راحت انها را منتشر کرده و در نهایت متعجب می شوند که چرا نتیجه ی کار موفق نبوده است!


اما دیوید اوگیلوی که به خاطر کمپین های تاریخ سازش لقب پدر تبلیغات دنیا را دارد، به هر کدام از کمپین هایش مانند یک کودک نگاه میکند. کودکی که باید پرورش دهد، برایش بجنگد و کمک کند تا بزرگ شود و به واسطه همین نگرش، او توانسته چندین کمپین پرفروش تاریخ تبلیغات را رقم بزند.


اما واقعیت ماجرا چیست؟ یادمان باشد نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب، هم وقت و هم انرژی فراوانی میگرد. بعضی از کپی رایتر ها ممکن است هفته ها برای یافتن یک شعار یا تیتر مناسب، یا ماه ها برای نوشتن یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار و جریان ساز وقت بگذارند.


این به خاطر کند بودن یا عدم مهارت آنها نیست، درواقع به خاطر این است که اهمیت ماجرا را می دانند. و واقف هستند متنی را که آنها می نویسند در پیش برد اهداف تبلیغات تا چه حد موثر است.


و پایان ماجرا:
آیا شما هم متعهد هستید کارتان را به بهترین نحو انجام دهید؟

منبع: دنیای تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد