درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:13   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22605صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 فروردین 1395 - 10:54
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت :
امروز شبکه های اجتماعی به قویترین رسانه در جامعه تبدیل شدند
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات گفت:‌ امروز شبکه های اجتماعی به قویترین رسانه در جامعه تبدیل شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس خسروی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یکصدو پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات گفت: امروزه با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی، روابط عمومی، جایگاه ویژه ای دارد.
وی با بیان اینکه این روزها کار روابط عمومی بسیار سخت تر شده است، ادامه داد:‌ امروز شبکه های اجتماعی به قویترین رسانه در جامعه تبدیل شدند، بنابراین بایستی روابط عمومی ها به حوزه فضای مجازی، توجه ویژه ای داشته باشند و از این فضا بیشتر استفاده کنند.
خسروی با اشاره به اینکه لازم است روابط عمومی ها ضعف های درونی و و بیرونی سیستم را گزارش کنند، افزود: از جمله وظایف روابط عمومی ها، علاوه بر ارائه مطلوب عملکرد،‌ انتقال دیدگاه های منفی افکار عمومی به مدیران است.
وی بر حضور روابط عمومی در تمامی جلسات تصمیم گیری تاکید کرد و ادامه داد: بایستی بازخورد برنامه های اجرا شده به مدیر ارشد، ارسال شود.
خسروی با اشاره به اینکه لازم است مردم خدمات ارائه شده را در سطح زندگی خود، به زیبایی احساس کنند، افزود:‌ امروز مخابرات کشور در بخش خصوصی، توسط شرکت های بزرگ سرویس میدهند که این موضوع باعث شده که آنها در بحث هزینه کردن برای تبلیغات، راحت تر باشند در حالیکه در بخش دولتی اینگونه نیست.
رییس هیات مدیره زیرساخت در پایان تصریح کرد:‌ اینکه روابط عمومی وزارت ارتباطات، هنوز برتر است، نشان دهنده تلاش شما است.

 

منبع: ICTPRESS

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد