درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22587صفحه نخست » یکشنبه، 29 فروردین 1395 - 13:53
سرویس ابری جدید مایکروسافت برای تحلیل حالات مشتریان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت سرویس پردازش ابری Azure Media Analytics را به صورت عمومی عرضه کرد و آن را به عنوان خدمات گفتاری و بصری رایانه‌ای برای تحلیل فایل‌های ویدیویی ارایه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت سرویس پردازش ابری Azure Media Analytics را به صورت عمومی عرضه کرد و آن را به عنوان خدمات گفتاری و بصری رایانه‌ای برای تحلیل فایل‌های ویدیویی ارایه کرد.

به گزارش وبسایت Zdnet، این سرویس به صورت متفاوت عمل می‌کند و از تصویر ثابت گرفته تا هر گونه حرکت را تشخیص می‌دهد، چهره افراد را شناسایی می‌کند، و میزان احساسات مختلف از جمله شادی، غم، تعجب، خشم، تحقیر، ترس و نفرت را در آنها شناسایی می‌کند.

سازمان‌هایی که تصاویر ویدیویی را برای آموزش، تعامل بیشتر مشتریان یا نظارت هرچه بیشتر ذخیره می‌کنند، می‌توانند این سرویس پردازش ابری را مورد استفاده قرار دهند. به گفته مایکروسافت، این کسب و کارها نیازمند روش جدید برای جست‌وجو و تحلیل حجم گسترده اطلاعات خود هستند.

مدیر پروژه‌ی Azure Media Services توضیح داد: «ما این سرویس را مبتنی بر بازخوردها و الزامات مشتریان در صنایع مختلف، از امنیت عمومی گرفته تا خدمات دولتی و فروش محصول، آموزش، خودرو و ... توسعه داده‌ایم. با Azure Media Analytics می‌توانیم از طریق کاهش فعالیت‌های بدنی مربوط به مدیریت، پردازش و بازبینی حجم گسترده تصاویر ویدیویی، کارایی را افزایش دهیم».

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد