درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2242صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 دی 1391 - 16:52
گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور برگزار شد/ سند چشم انداز روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود
در گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور، روابط عمومی های برتر بخش آب براساس ارزیابی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عملکرد روابط عمومی های بخش آب در سال 1390، معرفی و تقدیر شدند.
  

شارا: در گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور، از روابط عمومی های برتر تقدیر شد.
به گزارش شارا، این گردهمایی روز شنبه نهم دی ماه 1391 و همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و نمایشگاه داناب، با حضور مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو برگزار شد.


سند چشم انداز و خط مشی روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود
مهندس محمد حاج رسولیها، مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در این گردهمایی گفت: یکی از چالش های روابط عمومی ها، این است که فعالیت های آن معمولا" خیلی تحت تأثیر روحیه مدیر عامل شرکت قرار می گیرد و به لحاظ چالش اصلی یعنی بودجه، سلیقه مدیر ارشد مجموعه تعیین کننده موضوع است.
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه افزود: یکی از راهکارهای رویارویی با این چالش، تهیه و تدوین سند چشم انداز و خط مشی فعالیت روابط عمومی های بخش آب است که براساس آن، هم دورنمایی برای فعالیت های روابط عمومی مشخص شود و هم بتوان به سنجش تأثیرات فعالیت ها پرداخت.
مشاور وزیر نیرو سپس گفت: در تهیه این سند، توجه به ویژگی های مانند شفافیت اهداف، مخاطب شناسی دقیق و اختصار، ضروری است.
حاج رسولیها در ادامه گفت: برای اینکه یک برنامه روابط عمومی با موفقیت اجرا شود، باید با پرهیز از سیاسی کاری و برخورد تخصصی با مقوله آب، توجه بیشتری به ارتباطات درون سازمانی و تحکیم انسجام داخلی شرکت ها با انجام فعالیت های روابط عمومی صورت بگیرد.
وی افزود: از همه ظرفیت های علمی و تخصصی موجود در شرکت ها استفاده کنید و برای موفق شدن در اجرای برنامه های روابط عمومی، خود را محدود به توان روابط عمومی نکنید. چراکه در هر سازمانی، قابلیت ها و توانمندی های علمی و هنری فراوانی وجود دارد که می تواند به کمک روابط عمومی ها بیاید.
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران سپس به اجرای موفق طرح دانش آموزی نجات آب(داناب) از سوی روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای در بیشتر استان های کشور اشاره کرد و گفت: این نخستین بار بود که بخش آب کشور، یک کار آموزشی تخصصی و هدفمند را بر روی یک گروه مشخص اجرا کرد که با وجود همه مشکلات و محدودیت های مالی و بودجه ای، خوشبختانه آثار بسیار خوبی به جا گذاشته است.


آب، اولویت نخست وزارت نیرو است
این گزارش می افزاید: در ادامه این گردهمایی، محمد پیرعلی، مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو، در سخنانی، به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و نیز نمایشگاه داناب اشاره کرد و گفت: نمایشگاه، یک فرصت و امکان خوب برای روابط عمومی هاست که محصولات جدید و ابتکارات خود را در آن به نمایش بگذارند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو سپس با تأکید بر خودداری روابط عمومی ها از ارائه محصولات و آثار تکراری در نمایشگاه ها، گفت: طرح دانش آموزی نجات آب(داناب)، یکی از موضوعاتی است که قابلیت ارائه دستاوردهای نو و آثار جدید را داراست.
پیرعلی در ادامه با بیان اینکه"جنگ های آینده در دنیا، جنگ آب خواهد بود"، گفت: برای توجه دادن هرچه بیشتر افکار عمومی به اهمیت موضوع آب و آموزش راهکارهای مصرف بهینه و ارتقای بهره وری آب، راهی جز فرهنگ سازی برای عموم و آگاه سازی مردم و به ویژه اقشار تأثیرگذار همچون دانش آموزان نداریم که فقط با همت و تلاش روابط عمومی ها ممکن است.
وی افزود: خوشبختانه مخاطبان و گروه هدف طرح داناب، مدیران و تصمیم گیران آینده کشور هستند و هرچقدر که بتوانیم اهمیت آب را برای این قشر تشریح کنیم، بزرگ ترین خدمت را به آینده کشور کرده ایم.
ارائه گزارش فعالیت های روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران
در ادامه این گردهمایی، عبدالله اسکویی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گزارشی از فعالیت های روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران ارائه داد.
اسکویی راهبری اجرای طرح داناب را یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته اعلام کرد و گفت: اجرای موفق این طرح در سراسر کشور نشان داد که در صورت که اگر کاری در قالب پروژه علمی تعریف شود، به نتیجه می رسد.
وی سپس افزود: البته کار ما در روابط عمومی آب کشور به اجرای طرح داناب محدود نمی شود و ما با شناسایی مخاطبان و دسته بندی آنها، برنامه های اطلاع رسانی و آگاه سازی ویژه ای را برای هر گروه تهیه کرده ایم.


روابط عمومی های برتر بخش آب کشور معرفی شدند

 

گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور برگزار شد/ سند چشم انداز روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود

 

گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور برگزار شد/ سند چشم انداز روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود

 

گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور برگزار شد/ سند چشم انداز روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود

 

گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور برگزار شد/ سند چشم انداز روابط عمومی بخش آب کشور تهیه شود


این گزارش می افزاید: در گردهمایی سالانه روابط عمومی های بخش آب کشور، روابط عمومی های برتر بخش آب براساس ارزیابی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عملکرد روابط عمومی های بخش آب در سال 1390، معرفی و تقدیر شدند.
در این مراسم، روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان رتبه اول، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان به عنوان رتبه دوم و روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به صورت مشترک به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.
همچنین در زمینه اجرای موفق طرح دانش آموزی نجات آب(داناب) در سال تحصیلی 91 – 1390، شرکت های آب منطقه ای اصفهان و مرکزی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه اول، شرکت های آب منطقه ای گلستان و خراسان شمالی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه دوم و شرکت های آب منطقه ای مازندران و سیستان و بلوچستان به صورت موفق به کسب رتبه سوم شدند.
برای تقدیر از فعالیت های ارزنده روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، لوح تقدیری نیز به مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا شد.
لوح تقدیر این شرکت ها با حضور مهندس محمد حاج رسولیها، مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران؛ محمد پیرعلی، مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو؛ و عبدالله اسکویی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، به مدیران روابط عمومی این شرکت ها اهدا شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد