درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22409صفحه نخست » شنبه، 21 فروردین 1395 - 10:03
ساماندهی پیام‌های تبلیغاتی، نیازمند زمان
دریافت انواع و اقسام پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده موضوعی است که اعتراض بسیاری از مشترکان موبایل را به دنبال داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دریافت انواع و اقسام پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده موضوعی است که اعتراض بسیاری از مشترکان موبایل را به دنبال داشته است.با این وجود همچنان این مشکل پابرجا بوده و توپ پیامک‌ها به‌طور دائم میان دو وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارشاد و فرهنگ اسلامی پرتاب می‌شود. اما طبق آنچه در شورای‌عالی فضای مجازی تصمیم گرفته شده، قرار بر آن شده که وزارت ارشاد مسوولیت محتوای پیامک‌های انبوه را برعهده داشته باشد. در این زمینه مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد مسوولیت پیگیری این بحث را برعهده دارد.

مرتضی موسویان ، رئیس این مرکز   در گفت‌وگو با «ایسنا»  به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخته و همچنان ساماندهی کامل پیامک‌ها را نیازمند زمان می‌داند. رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال همچنین یادآور شد: «لازم است به این نکته توجه شود که پیامک‌های مختلفی که برای کاربران ارسال می‌شود به دو دسته پیامک‌های ارزش افزوده و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند. در این میان پیامک‌های ارزش افزوده قطعا پیش از انتشار، ممیزی شده و دستگاه‌های مختلفی که ماموریت آنها کاملا مشخص است در این زمینه توجیه شده‌اند و کارگروهی دراین خصوص ایجاد شده و تمام پیامک‌های ارزش افزوده با سرعت بسیار بالا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.» او ادامه داد: «دسته دوم پیامک‌ها، پیامک‌های انبوه تبلیغاتی هستند که معمولا نظارت آنها حالت پسینی دارد، یعنی پیش از انتشار این نوع پیامک‌ها نظارتی بر روی آنها وجود ندارد. البته نمونه‌ای از پیامک‌های ارسالی از سوی اپراتور یا شرکت‌هایی که دارای سرشماره ارسال پیامک انبوه هستند، برای ما ارسال می‌شود و ما آنها را نگه می‌داریم. همچنین در این زمینه دستورالعملی شامل 16 بند به تمام این شرکت‌ها ابلاغ شده و آنها موظف به رعایت تمام بندهای این دستورالعمل هستند

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال ارشاد در ادامه در پاسخ به این سوال که با این وجود همچنان مشترکان پیامک‌های ارزش افزوده‌ای با محتواهای عجیب و غریب دریافت می‌کنند که نشان از نظارت ناکافی در این زمینه دارد، توضیح داد: اکنون نظام‌نامه تخلفات در حال تدوین است و در این خصوص با متخلفان برخورد‌هایی هم شده است، اما به هرحال باید انصاف داد که تعداد پیامک‌هایی که پیش از این ارسال می‌شد و منشأ آنها مشخص نبود یا دارای مفاهیم بررسی نشده بود، اکنون به مراتب کمتر شده است. وی افزود: حال از طریق سامانه طراحی شده شرایطی ایجاد شده تا نسخه‌ای از تمام پیامک‌هایی که به شکل انبوه ارسال می‌شوند، ثبت شود و در این میان اگر اشتباهی رخ داده و اشتباهی صورت گیرد، به سرعت این موضوع تذکر داده شده و به عنوان تخلف ثبت می‌شود.موسویان همچنین متذکر شد: با این وجود همچنان سامانه 100001314 به‌منظور اعلام مشکلات مردمی در نظر گرفته شده و اگر افراد پیامکی با محتوای نامناسب دریافت می‌کرده و این موضوع را از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی کنند، ما به سرعت این موضوع را بررسی خواهیم کرد. اپراتورهای اصلی ما قطعا بندهای مختلف ابلاغی را رعایت می‌کنند. تلاش‌ها برای نرم‌افزاری که بتواند لایه‌های زیرین پنل‌ها را هم کنترل کند ادامه دارد، اما این موضوع به کمی زمان نیاز دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3736

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد