درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22402صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 22 فروردین 1395 - 08:40
در سال 1395 روابط عمومی چگونه خواهد بود؟
در سال 1395 روابط عمومی چگونه خواهد بود؟ چالش‌های آن چه خواهند بود؟ بیایید به جایی بنگریم که حرفه روابط عمومی در سال جدید عازم آن است:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال 1395 روابط عمومی چگونه خواهد بود؟ چالش‌های آن چه خواهند بود؟ بیایید به جایی بنگریم که حرفه روابط عمومی در سال جدید عازم آن است:

 

1. بدیهیات را بدانید.

بدیهیات موضوعات و ایده‌های پایه‌ای هستند که آگاهی از آنها برای تمامی نیروهای کاری الزامی می‌باشد. مثلاً این که بدانند بررسی و تحلیل گوگل یکدفعه صورت نمی‌گیرد. اما اولین اقدام، شناخت و درک واژگان تخصصی می‌باشد؟ هدف چیست؟ دانستن این که چگونه درباره اطلاعات و داده‌ها و این که ابزارهای مختلف این معیارها را چه می‌نامند همه بدیهیات هستند.


2. بر اساس سطح، تبیعض قائل نشوید.

وقتی که نقش‌های مدیریتی سطح بالا سرانجام سیاست‌ها و ساختارهای گزارشی را اعمال می‌نمایند، و همچنین وقتی که بینش استراتژیک جمع‌آوری شده از داده را ارائه می‌کنند، همچنان مهم است که هر کس در تیم از دانش مشابه برخوردار باشد، دانش درباره چگونگی یافتن داده، این که داده به چه معناست و آگاهی نسبت به نحوه ادغام این داده با طرح روابط عمومی با مشتریان یا برند.


3. سازمان‌دهی و طرح داشته باشید.

آگاهی از این که چه موقع و چگونه شما قرار است که ابتکارات آموزشی (همراه با این که چه کسی آموزش می‌دهد) را به کار ببندید قدم بعدی می‌باشد. برای افرادی که با کار با اعداد و سایر نقاط داده‌ای به صورت پایه آشنایی ندارند، این امر شاید هراس‌انگیز باشد. با ایجاد طرح و طراحی جلسات آموزشی، از بار ناگزیر اطلاعاتی بالا اجتناب خواهید کرد، امری که در صورت گنجاندن و خواندن اطلاعات بسیار زیاد در یک جلسه، افراد آن را احساس خواهند نمود. کارتان را آهسته آغاز کنید. ابتدا به آموزش و یادگیری بدیهیات بپردازید، سپس ابزارها و معیارها را آموزش دهید.

4. انعطاف‌پذیر باشید.

داده الکترونیک و روشی که شما آن را از شبکه‌ها، ابزارها و کانال‌های مختلف استحصال می‌نمایید، دائماً در حال تغییر خواهد بود. در آموزش‌های خود انعطاف‌پذیر باشید و آماده باشید تا با تغییرات احتمالی در تیم خود تعامل داشته باشید. به تیم خود اجازه ندهید که خود را با یک ابزار یا اقدام قدیمی و ناکارآمد خود بیش از حد مشغول نمایند. هیچ چیز بدتر از این نیست که سه ساعت را برای جمع‌آوری داده حهت یک گزارش صرف نمایید و بعداً متوجه شوید که ابزاری وجود داشته که قادر بوده ظرف 5 دقیقه این کار را انجام دهد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد