درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2240صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 دی 1391 - 11:51
شارا/ درآمد تبلیغ جهانی موبایل در سال 2013 به 8/12 میلیارد دلار می‌رسد
شارا، زهرا بابازادگان: بنا به جدیدترین پژوهش منتشر شده، درآمد بازار تبلیغات جهانی موبایل، که در سال 2012 بالغ بر 8 میلیارد دلار بوده، در سال 2013 به مبلغ 8/12 میلیارد دلار خواهد رسید. به گزارش شارا از اینفورما تلکامز اند مدیا (Informa Telecoms & Media)، درآمدهای حاصل از تبلیغات موبایل هر ساله در حال افزایش است امّا مارک‌های مختلف و تبلیغ کنندگان، در مقایسه با مبالغی که برای رایانۀ رومیزی، تلویزیون، چاپگر و رادیو خرج می‌کردند، هنوز به مراتب کمتر صرف تبلیغات می‌کنند. 
  

 

شارا، زهرا بابازادگان: بنا به جدیدترین پژوهش منتشر شده، درآمد بازار تبلیغات جهانی موبایل، که در سال 2012 بالغ بر 8 میلیارد دلار بوده، در سال 2013 به مبلغ 8/12 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش شارا از اینفورما تلکامز اند مدیا (Informa Telecoms & Media)، درآمدهای حاصل از تبلیغات موبایل هر ساله در حال افزایش است امّا مارک‌های مختلف و تبلیغ کنندگان، در مقایسه با مبالغی که برای رایانۀ رومیزی، تلویزیون، چاپگر و رادیو خرج می‌کردند، هنوز به مراتب کمتر صرف تبلیغات می‌کنند.  در بسیاری از موارد، تحلیل‌ها و بینش‌های موجود در خصوص کاربرد موبایل برای مارک‌های مختلف آنقدر جذاب و گیرا نیست که بخش عظیمی از بودجۀ تبلیغاتی خود را صرف این وسیلۀ ارتباطی کنند. 

  شایلندرا پندی تحلیل‌گر ارشد در اینفورما تلکامز اند مدیا اظهار می‌کند: "اهمّیت رسانۀ موبایل روز به روز بیشتر مورد تصدیق واقع می‌شود امّا وقتی نوبت تبلیغات می‌رسد، اکثر مارک‌های تجاری و تبلیغ کنندگان هنوز نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید مصرف کنندگان را درگیر قضیه نمایند و به طور مداوم بازدۀ مطلوب را با کارزارهای تبلیغات موبایل کسب کنند."

بر اساس این گزارش، درآمدهای حاصله از آگهی‌های نمایشی در سایت‌های موبایل و جستجوی موبایلی بیشترین سهم درآمدهای تبلیغات موبایل را در سال 2013 به خود اختصاص می‌دهد امّا برنامه‌های کاربردی موبایل شاهد رشد بیشتری خواهد بود زیرا شبکه‌های تبلیغاتی هم‌اکنون شاهد تولید درآمدهای بیشتر از طریق تبلیغات داخل برنامه‌های کاربردی هستند.  بیشتر شبکه‌های تبلیغات موبایل اکثریت تأثیرات تبلیغاتی خود را بر تلفن‌های هوشمند مشاهده می ‎کنند و بخش فزاینده‌ای از تبلیغات مزبور در برنامه‌های کاربردی موبایل عرضه می‌شود. 

این گزارش می افزاید: محرّک اصلی برای تبلیغات داخل برنامه‌های کاربردی تعداد فزایندۀ مصرف کنندگان تلفن‌های هوشمند، بخصوص آی‌فون و آندروید، است که اکنون بیش از جستجوی اینترنت وقت خود را صرف برنامه‌های کاربردی می‌کنند. اپراتورهای موبایل سهم بسیار اندکی از درآمدهای ناشی از تبلیغات اینترنتی موبایل را می‌توانند انتظار داشته باشند امّا همچنان به دریافت سهم عمده‌ای از کارزارهای تبلیغاتی مبتنی بر ارسال پیام متنی یا صوتی ادامه می‌دهند.  پیام‌های متنی یا صوتی همچنان نقش مهمّی در تبلیغات موبایلی ایفا می‌کنند زیرا بسیاری از کارزارهای مبتنی بر اینترنت نیز بر علائم کوتاه پیامک یا عملکرد کلیک کردن برای صحبت نمودن جهت جواب مصرف کننده متّکی‌اند. 

پندی می‌ گوید: "اپراتورهای موبایل باید به مزایای محتمل در زمینۀ وسیع‌تر با تبلیغات موبایل فکر کنند.  آنها ممکن است درآمدهای مستقیم از تبلیغات موبایلی نداشته باشند امّا ممکن است به آنها کمک کند مجموعۀ گیراتری از خدمات تجارتی موبایلی تهیّه و عرضه کنند، وفاداری مشترکین را افزایش دهند، و به کاهش تلاطم بر شبکه‌ها خود کمک کنند."

گفتنی است این یافته‌ها برگرفته از گزارش جدیدترین پژوهش اینفورما تلکامز اند مدیا با عنوان "تبلیغات موبایل: تحلیل بازار جهانی و پیش‌بینی‌های سال‌های 2016-2011 است.  گزارش مزبور تدابیری را تحلیل می‌کند که مارک‌های اینترنتی، اپراتورهای موبایل، و سایر بازیگران زنجیرۀ ارزشی باید اجرا کنند تا رشد بازار تبلیغات موبایل را سبب شوند.  این گزارش فرصت‌ها و چالش‌ها برای تبلیغ کنندگان و / یا مارک‌های تجاری، نهادهای تبلیغاتی، شبکه‌های تبلیغاتی، برنامه‌های واسطه‌گیری و بهینه‌سازان شبکه، فروشندگان برنامه، تأمین کنندگان جستجوی موبایلی، ناشران محتوا، تهیّه کنندگان برنامه کاربردی و اپراتورهای موبایل را ارزیابی می‌کند.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد