درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22365صفحه نخست » چهارشنبه، 18 فروردین 1395 - 10:26
مصرف 3 برابری اینترنت همراه در نوروز امسال
روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) میزان پیامک‌های تبریک ارسالی در ایام نوروز را اعلام کرد. امسال برخلاف سال‌های گذشته رگولاتوری برای هماهنگی در انتشار آمار در این خصوص اپراتورهای تلفن همراه را از انتشار تعداد پیامک‌های ارسالی در شبکه‌‌شان به‌صورت مجزا منع کرده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) میزان پیامک‌های تبریک ارسالی در ایام نوروز را اعلام کرد. امسال برخلاف سال‌های گذشته رگولاتوری برای هماهنگی در انتشار آمار در این خصوص اپراتورهای تلفن همراه را از انتشار تعداد پیامک‌های ارسالی در شبکه‌‌شان به‌صورت مجزا منع کرده بود. آنطور که پیش‌بینی می‌شد امسال و با رشد خدمات 3G و 4G اپراتورهای همراه، میزان ارسال پیامک‌ها با کاهش قابل توجهی همراه بود و در مقابل حجم اینترنت مصرفی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در بازه زمانی تعطیلات نوروزی 29 اسفند سال 94 تا 6 فروردین سال 95، با افزایش سه و نیم برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 7 هزار و 925 ترابایت رسید.



علی‌اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معتقد است: این افزایش به دلیل توسعه شبکه اپراتورها در نسل‌های 2، 3 و 4 و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی از سوی اپراتورها و تمایل مشترکان به استفاده از خدمات نوین بوده است.رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تشریح آمار پیامک‌های مبادله شده اپراتورها اعلام کرد: مجموع پیامک‌های دریافتی و ارسالی سه اپراتور تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) در بازه زمانی 29 اسفند 94 تا 6 فروردین 95، حدود 7 میلیارد و 683 میلیون و 699 هزار و 229 پیامک بود که به دلیل توسعه و رشد شبکه اپراتورها در نسل‌های 3 و 4 و همچنین استقبال مشترکان به استفاده از برنامه‌های کاربردی اینترنتی (OTT)، آمار پیامک‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. در همین حال براساس اعلام رگولاتوری میزان پیامک‌های ارسالی نوروز در شبکه ایرانسل کمتر از همراه اول بوده است، اما در مقابل میزان استفاده اینترنت همراه در شبکه اپراتور دوم بیشتر از اپراتور اول گزارش شده است. میزان ارسال پیامک‌های تبریک در نوروز 95 در حالی نزدیک به 8 میلیارد پیامک گزارش شده که تعداد پیامک نوروزی در سال گذشته در همین بازه زمانی 19میلیارد پیامک بوده و همین میزان در سال 93 برابر با 28 میلیارد پیامک بوده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3734

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد