درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22311صفحه نخست » یکشنبه، 15 فروردین 1395 - 09:35
عجیب‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی یک موسسه مالی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برند پرداخت تجارت الکترونیکی سوئدی «Klarna» در کمپین جدید خود از خشکی متداول آگهی‌های همتایانش بیرون آمده است. آژانس تبلیغاتی DDB استکهلم، با ساخت سه آگهی جذاب راحتی و لطافت استفاده از خدمات Klarna را نمایش می‌دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  برند پرداخت تجارت الکترونیکی سوئدی «Klarna» در کمپین جدید خود از خشکی متداول آگهی‌های همتایانش بیرون آمده است. آژانس تبلیغاتی DDB استکهلم، با ساخت سه آگهی جذاب راحتی و لطافت استفاده از خدمات Klarna را نمایش می‌دهد. برای انتقال پیام «نرمی و لطافت»، آگهی‌ها عبور یک ماهی از سرسره‌ای پلاستیکی، برش یک تکه بزرگ پنیر به وسیله دستگاه مخصوص و شنا کردن سبکبار یک موجود پر مو در استخر را به تصویر می‌کشند.

 

در پس زمینه همه آنها یک قطعه موسیقی ساده با افکت‌های الکترونیکی وجود دارد که نسخه اصلی آن توسط هنرمندی به نام «DeadMono» ساخته شده است. به این ترتیب حس فریبنده آن افزایش می‌یابد.به گفته موسس و مدیر عامل Klarna، سباستین سیمیاتکوفسکی، مفهوم نرم و لطافت را می‌توان از توصیف کسب یک تجربه واقعا خوب حین خرید آنلاین دریافت کرد. به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، رویکرد خلاقانه در ساخت این آگهی‌های تبلیغاتی حفظ ویژگی‌های مینیمالی، گرافیکی، جذاب بودن، نرمی و لطافت آنها است. در نتیجه آنها کمی عجیب و هنری به نظر می‌رسند.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد