درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 15:55   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22301صفحه نخست » شنبه، 14 فروردین 1395 - 18:22
مایکروسافت: چند مخترع زن را نام ببرید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مایکروسافت از یک کمپین به نام «Make What’s Next» رونمایی کرد. این اقدام در راستای تلاش شرکت برای تشویق دختران به وارد شدن به حوزه‌های فناوری همزمان با فرا‌رسیدن روز جهانی زن صورت گرفت.
  

 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مایکروسافت از یک کمپین به نام «Make What’s Next» رونمایی کرد. این اقدام در راستای تلاش شرکت برای تشویق دختران به وارد شدن به حوزه‌های فناوری همزمان با فرا‌رسیدن روز جهانی زن صورت گرفت.

 

در یک آگهی تبلیغاتی دختران جوان درباره دلیل عشق و علاقه خود به علوم پایه حرف می‌زنند اما نمی‌توانند در کنار مخترعان مرد از چند مخترع زن نیز نام ببرند.در ادامه شاهد پخش مونتاژی از اختراعات زنان هستیم. آژانس تبلیغاتی «M:United» این آگهی را ساخت.

 

نام بردن از یک مخترع زن شاید برای بسیاری از مردم کار سختی باشد. موتور جست‌وجوگر گوگل نیز در پاسخ به عبارت «مخترع معروف» فقط اسم مردان را ذکر می‌کند. به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، به گفته کاتلین هال، معاون شرکت در حوزه تبلیغات جهانی مایکروسافت، که 27درصد از نیروی کار آن در آمریکا را زنان تشکیل می‌دهند، شرکت با انجام این کار می‌خواهد دختران را متوجه این موضوع کند که اختراعات شگفت انگیز زنان می‌تواند انگیزه دنبال کردن رد پای آنها را در دختران به وجود آورد. هدف نهایی معرفی یک سری منابع به دختران برای کمک به آنها است. دختران می‌توانند هر چه می‌خواهند اختراع و رویای خود را محقق کنند.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد