درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22287صفحه نخست » شنبه، 14 فروردین 1395 - 10:07
هیاهو پیش از اعمال تغییرات جدید در اینستاگرام
ارائه اطلاعات نادرست به کاربران می‌تواند نتایج نامطلوبی را در شبکه‌های اجتماعی برجا بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ارائه اطلاعات نادرست به کاربران می‌تواند نتایج نامطلوبی را در شبکه‌های اجتماعی برجا بگذارد. این نتایج، به‌ویژه در مواردی که کاربران تصور می‌کنند باید اقدامی فوری در جهت حفاظت از اطلاعات و محتویات حساب کاربری خود به عمل آورند، بیشتر نمود پیدا می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد که چند هفته پیش اعلام کرده بود برنامه‌هایی را به‌منظور تغییر نمایش محتویات براساس محبوبیت مطالب در دستور کار قرار داده است. خبری که در ادامه راه با نگرانی و اضطراب کاربران در خصوص تاثیرات احتمالی این تغییرات روی تجربه آنها در بهره‌گیری از این شبکه اجتماعی همراه شد. این در حالی است که تولیدکنندگان اصلی محتوا در این شبکه اجتماعی و به پیروی از آنها، برخی دیگر از کاربران نیز از هم‌اکنون پیام‌هایی را در صفحه خود قرارداده‌اند که از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهد تنظیمات مربوط به دریافت هشدار در خصوص انتشار پست‌های جدید را فعال کنند. اگرچه ممکن است نمایش جدید فیدها برای تعداد محدودی از کاربران (به‌صورت آزمایشی) فعال شده باشد، اما برخلاف شایعاتی که اعلام کرده‌اند این قابلیت فعال شده یا به‌زودی و ظرف چند روز آتی فعال خواهد شد، اینستاگرام پیغامی را با مضمون «در حال حاضر هیچ تغییری روی فیدهای شما صورت نگرفته» منتشر و تاکید کرده فرآیند اجرایی شدن این تغییرات، در معرفی رسمی به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3730

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد