درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22177صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 29 اسفند 1394 - 16:44
عکاسی خبری در روابط عمومی
 معمولاً در مراسم افتتاحیه مراکز مهم از مقامات بلندپایه کشوری دعوت به عمل می‌آید، در اینگونه موارد تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و فیلمبردار ورزیده از رسانه‌های گروهی نیز به صورت یک اکیپ همراه آنان می‌باشند، به خاطر داشته باشید، باید با اکیپ مذکور هماهنگ باشید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معمولاً در مراسم افتتاحیه مراکز مهم از مقامات بلندپایه کشوری دعوت به عمل می‌آید، در اینگونه موارد تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و فیلمبردار ورزیده از رسانه‌های گروهی نیز به صورت یک اکیپ همراه آنان می‌باشند، به خاطر داشته باشید، باید با اکیپ مذکور هماهنگ باشید. معمولاً بهترین زوایای عکاسی را آنها انتخاب می‌کنند، البته شانس و اقبال هم در اینگونه موارد نقش مهمی می‌تواند داشته باشد، شما باید حتماً دوربین را از قبل تنظیم نمایید، زیرا مراسم بازدید معمولاً خیلی سریع صورت می‌پذیرد و شما در این زمان کوتاه نباید خود را درگیر مسائل فنی دوربین نمایید تا بهتر بتوانید به شکار لحظه‌ها بپردازید.


به خاطر داشته باشید در عکس‌هایی که خواهید گرفت سعی کنید بالاترین مقام دعوت شده و بالاترین مقام سازمان را توأماً در یک عکس بگنجانید و این موضوع را در عکس‌های مهم مثل پرده‌برداری از لوح، بازدید از قسمت‌های مختلف مراکز اداری و درمانی و... به طوری که تصویر مقامات به همراه تجهیزات کاملاً هویدا باشد، تکرار کنید.


در هنگام سخنرانی پایان مراسم که تب و تاب بازدید کاهش یافته و آرامش بیشتری به مراسم حاکم است گرفتن چند عکس پرتره از مقامات برون و درون سازمانی و همچنین نشان دادن جمعیت به همراه سخنران از زاویه مناسب از الزامات می‌باشد.


قبل از مراسم نیز شما فرصت دارید که تعدادی عکس از نمای اصلی ساختمان مورد افتتاح به همراه تابلوی آن و همچنین قسمت‌های تخصصی مثل اتاق‌های عمل، آزمایشگاه، دندانپزشکی و بخش‌های بستری و... بگیرید تا بتوانید با تهیه یک مجموعه کامل عکس برای همیشه خاطره این مراسم را زنده نگه دارید و مطمئن باشید از این مجموعه استفاده‌های بسیار مفیدی می‌توانید داشته باشید. از آن جمله بهره‌برداری خبری، اهدای آن به مقامات و مدیران و...

حتی‌الامکان سعی نمایید وسایل کارتان سبک‌تر باشد تا تحرک کافی برای تعقیب سوژه داشته باشید و از لباس‌های راحت و کفش ورزشی استفاده نمایید تا چابک و سریع باشید.
همیشه درنظر داشته باشید که بهترین لحظه برای گرفتن عکس همان موقعی است که فکر می‌کنید دیگر به اندازه کافی عکس گرفته‌اید، پس سعی کنید همیشه تا آخر ماجرا در محل حضور داشته باشید


 
4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 
عکس مربوط به پرده برداری از جمله مهمترین عکس های خبری در مراسم محسوب می شود
 


تهیه و تنظیم: سیدمحمود دادمرزی
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد