درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 11:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22141صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 26 اسفند 1394 - 13:45
از بازنشستگان این حرفه تجلیل نمایید
درخواست و پیشنهاد حمید رضا شمس فعال در عرصه روابط عمومی و رسانه از مسئولین - بدون روابط عمومی توسعه کشور، نقش کمرنگی دارد لذا مسئولین ومتولیان امر خطیر اطلاع رسانی نباید کارهای آنان فراموش نمایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

ورود به بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمی دشوار است وهرکسی طاقت نمی آورد مگر پرحوصله، با سلیقه، عشق بکار وخدمت، پر تلاش، وقت شناس، آماده بکار بصورت شبانه روز، مدیر درزمان بحران های رسانه ای ، یک تحلیل گر خوب مسائل روز، اهل پژوهش وافکار سنجی، تعامل با مردم ورسانه ها ومسئولین راداشته باشد لذا سختی کار حق ازدست رفته این صنف است که از این قشر نباید دریغ کرد.


به گزارش شارا، شمس در ادامه گفت: به علت همین سختی های کار، علی الخصوص امورنمایشگاهی، تبلیغاتی وفرهنگی، خبری واطلاع رسانی وگمنام بودن این قشر، بایستی حداقل با بازنشستگان روابط عمومی بعنوان نماینده وپل ارتباطی بین مردم، رسانه ومسئولین با خاطره ای شیرین طی یک مراسمی با خانواده اش با همکاری رسانه هایی که همکاری داشته تجلیل نمود. و این حرمت، حرمت به تفکر وقلم او ست که نباید دراین هنر خاموش بشود و این رویه موجب بهبودی روش ها وارتقای نیروی انسانی درادامه صف و کار دراین حوزه پیچیده است که دربرنامه بعدی او و امثال او به کمک تصویر و صدا و...برای معرفی عملکرد ها خواهد آمد.


شمس افزود، از آنجا که هر حوزه تخصصی باحمایت های مادی ومعنوی چالش های معیشتی وزندگی پیش رو خود بصورت نسبی مشکلات رارفع می نماید ولی در این بخش با توجه به عصر توسعه ارتباطات و انفجار اطلاعات وپیشرفت فناوری های نوین خبری از رفاه همانند دیگر نیروها نیست و هنوز بیشتر این قشر از روش های سنتی و درسایه کارمی کنند وبه نوعی شهروند دوم در محل کار محسوب می گردند ولی پای کار بطور جدی هستند، ولو اینکه نیروهای تحمیلی هم داشته باشند با اوهمراهی می کنند چون عاشق بکارخود می باشند وبا انواع امواج انتقادی کنار می آیند چون بنا به فرمایش امام علی (ع) درمعرفی مومن که می فرماید با ایمان وپرنشاط وپرکار دراین بخش همکاران زیادی با این خصلت ها دیده می شود که عرض کردم گمنام هستند وحتی اگربازنشسته هم بشونداز تلاش برای وظایف خود یعنی خدمت به مردم کوتاهی نخواهند کرد ونباید این نیروهارا که مملو از ایده هستند ودر تمامی جلسات عمومی وتخصصی پای کاربوده اند وبا تولید وانعکاس وپردازش اخبارورویدادهاکه به یک متخصص در هررشته نیر سوق داده شده اند وبعضاً مدیران موفقی در دیگرادارات هم بوده اند که نبایست بدون مقدمه رها شوند.


شمس در ارتباط نقش روابط عمومی درتوسعه کشور گفت، بدون روابط عمومی توسعه کشور، نقش کمرنگی دارد لذا مسئولین ومتولیان امر خطیر اطلاع رسانی نباید کارهای آنان فراموش نمایند و می طلبد در ارتقای این جایگاه از نظر مادی ومعنوی ونیز تجهیزات تخصصی با آموزش های حرفه ای تلاش بیشتری نمایند ودرساختارسازمانی وارتقای شغلی یک متولی وپاسخگو دیده شود وبایستی به سمت وسوی جمعیت وجغرافیای انسانی با تجزیه وتحلیل آماری ویافته ها تمام نیروهای خود را در این عرصه با تهیه بانک اطلاعات علمی روابط عمومی واطلاع رسانی همانند شرکت های وسازمانهای مهم وبزرگ داشته باشیم یعنی آگاه باشیم که کدام همکارمان در کشوردراین بخش یعنی هنر هشتم ورود وخروج کرده وچرا؟ وبا چه مکانیزمی ورود کند ودر کجای مراحل سیر رشد برای خدمت به تنویر افکار عمومی قدم برمی دارد؟ ویا علل ضعف وقوت این وآن نیرو در آن بخش چیست؟ واین آسیب شناسی یک مهندسی برای توسعه این جایگاه است.


وی اظهار داشت ، همکاران مرتبط با رسانه وروابط عمومی که مسبب انواع برنامه ها ازجمله توسعه ارتباطات، همایش، تشریفات، اموربین الملل، تولید وپردازش خبر، سنجش ، فیلم ، مستند و...هستند وبا انواع شبکه تلویزیونی ورادیویی وامور سینما یی ، دهها دستگاه دولتی وغیر دولتی قانونی همکاری مضاعف داشته ودارند وازطرفی خدمات دستگاه خود را با تمامی کاستی ها ونواقص به نسبت دیگر ادارات وبخش های همان دستگاه با تمام وجود به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رسانند، جای قدر دانی ویژه ای را می طلبدکه باید طی یک دستور العمل ازسوی مسئولین ارجمند بخصوص دولت مردان بخصوص اعضای محترم شورای اطلاع رسانی دولت که منشا تدبیر وامید در کشورند انشاا... تحقق یابد.


شمس از آقای سلمانی یکی از همکاران خوب وبا تجربه روابط عمومی استانداری مازندران که به بازنشستگی نائل شده تقدیروتشکرنمودواز خداوند متعال برای ایشان آزروی سلامتی وموفقیت روز افزون خواستار شد.


همچنین شمس درخاتمه با تاییدی برکلام پر ازصداقت دوستان که درسایت خوب شمال نیوز درج شده گفت سلمانی مردی با گذشت وپرکار ومصمم بود ودر یک نگاه او "مردی مهربان، مردی پرتجربه، دوست داشتنی و شبیه به این. اما تردید نکنید، هیچ کدام به اندازه ی" روابط عمومی " حق مطلب را در مورد یکی از با تجربه ترین همکاران وزارت کشور ادا نمی کند. حسن سلمانی، مساوی ست با روابط عمومی."

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد