درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22135صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 اسفند 1394 - 14:45
94، سالی متفاوت برای روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز سال 1394 را متفاوت سپری کرد و شاهد دگرگونی‌ها و خلاقیت‌های متعددی در خروجی این مجموعه بودیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز سال 1394 را متفاوت سپری کرد و شاهد دگرگونی‌ها و خلاقیت‌های متعددی در خروجی این مجموعه بودیم.


بر اساس گزارش شارا، دانشگاه شهید چمران اهواز سال 1394 را با برگزاری دومین جشنواره سلام ویژه روابط عمومی‌های استان خوزستان آغاز کرد و همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات، این دانشگاه میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان بود. برگزاری این جشنواره به میزبانی دانشگاه شهید چمران نویدبخش تحولی ساختاری در مجموعه روابط عمومی و تغییر نگاه هیات رییسه این دانشگاه به حوزه روابط عمومی بود.


برگزاری نشست‌های خبری متعدد با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان از دیگر برنامه‌های مورد تاکید روابط عمومی دانشگاه شهید چمران در سال 94 بود و به این ترتیب شاهد افزایش ارتباط خبرنگاران با مدیریت دانشگاه بودیم. همچنین در سالی که گذشت دو مورد تور رسانه‌ای نیز در این دانشگاه برگزار شد و اصحاب رسانه با حضور در دانشگاه، از بخش‌های مختلف بازدید و با مدیران و کارشناسان میانی دانشگاه نیز گفت‌وگو کردند.


تجمیع اخبار دانشکده‌های مختلف و انتشار متمرکز آن از طریق روابط عمومی دانشگاه از جمله اهداف اصلی در سالی که گذشت بود و به منظور تحقق این هدف، آموزش رابطان خبری دانشکده‌ها در دستور کار قرار گرفت و این افراد در دوره‌های آموزشی مستمر شرکت کردند.


روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال 1394 بیش از 1500 خبر و گزارش تصویری منتشر کرده که این اخبار نیز مجلد و منتشر شده‌اند. همچنین خبرها و گزارش‌های تصویری دانشگاه به صورت ماهانه به صورت نشریه خبری الکترونیکی بر روی پرتال خبری دانشگاه قابل دسترسی است.


دانشگاه شهید چمران اهواز در سالی که گذشت، شصت‌سالگی فعالیت خود را سپری کرد. به همین مناسبت از ابتدای سال، برگزاری آیین گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و بخش عمده‌ای از کار نیز بر عهده روابط عمومی بود. به همین مناسبت، مستند دانشگاه با عنوان شصت‌سالگی با کیفیت فول‌.اچ‌دی به مدت 30 دقیقه و با استفاده از دوربین پرنده و ضبط تصاویر هوایی از دانشگاه، تهیه و منتشر شد. همچنین سرود جدید دانشگاه شهید چمران اهواز نیز رونمایی شد.


13 عنوان کتاب ویژه معرفی دانشکده‌ها، یک عنوان کتاب شناسان دانشگاه و کتاب ویژه شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه نیز در دستور کار روابط عمومی دانشگاه شهید چمران قرار گرفت و بخشی از این کتاب‌ها در آیین شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه رونمایی شد بقیه کتاب‌ها نیز به‌زودی منتشر می‌شوند. همچنین با هدف معرفی هرچه بیشتر دانشگاه و همچنین انعکاس اخبار ویژه آیین شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه نیز ویژه‌نامه‌ای با عنوان یادگار در چهار جلد تهیه و منتشر شد.


همزمان با برگزاری آیین شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه نیز با به‌کارگیری چندین عکاس حرفه‌ای، از بخش‌های مختلف دانشگاه بیش از دو هزار عکس تهیه شد. همچنین بخش ویژه‌ای با عنوان تور مجازی دانشگاه نیز با استفاده از این تصاویر تهیه و منتشر شد که افراد می‌توانند با ورود به این بخش، از راه دور و به صورت مجازی بخش‌های مختلف دانشگاه را رویت کنند.


حضور رئیس، معاونان و استادان دانشگاه شهید چمران در بخش‌های مختلف خبری و تولیدی صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه بود و با هماهنگی انجام شده با تهیه‌کنندگان این سازمان، استادان دانشگاه به عنوان کارشناس بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شرکت کردند.


در مجموع روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز سال 1394 را با موفقیت پشت سر گذاشت و گامی موثر در عرصه توسعه ارتباطات جامعه دانشگاهی با اصحاب رسانه و عامه مردم در استان برداشته شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد