درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 21:41   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22076صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 اسفند 1394 - 09:41
نکاتی درباره فرستادن مقالات خبری و یا پست الکترونیکی
پخش مقالات خبری و یا دیگر اسناد عمومی از طریق پست الکترونیکی نیاز به نوعی حساسیت و دانش از مراحل بنیادین آن دارد. در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پخش مقالات خبری و یا دیگر اسناد عمومی از طریق پست الکترونیکی نیاز به نوعی حساسیت و دانش از مراحل بنیادین آن دارد. در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:


• به طور خودکار مقالات خبری خود را برای تمام آدرس‌هایی که دارید نفرستید. اطمینان یابید که آدرس‌های رسانه‌ای، مقالات خبری شما را از طریق پست الکترونیکی قبول می‌کنند و خبرنگاران به شما گفته‌اند که مقالات را از این طریق می‌پذیرند.


• مقالات را در دو بخش بفرستید. بخش اول باید فقط شامل اطلاعات ضروری (یک خلاصه) باشد و باید بر روی یک صفحه جا شود. از این طریق خبرنگار می‌تواند فوراً تشخیص دهد که این مقاله مورد علاقه‌اش است یا خیر.


• به طور خودکار یک خبرنگار را وارد فهرست توزیعی عمومی خود نکنید. در عوض، ابتدا از او در این مورد سؤال کنید.


• اگر تاکنون مقالات خبری خود را از طریق نامه، فاکس یا خدمات دیگری می‌فرستادید آن‌ها را از طریق پست الکترونیکی نفرستید.


• انتخاب کنید. در میان مقالات پرینت شده، تنها آن‌هایی را که می‌دانید مورد علاقه خبرنگاران و سردبیران است برای‌شان بفرستید.


• شخصاً مقالات را بفرستید. آن‌ها را با نوشتن کلیه آدرس‌های الکترونیکی در بالای نامه نفرستید. این کار به اطلاع خبرنگاران می‌رساند که آن‌ها تنها بخشی از گیرندگان هستند.


• هیچ‌گاه برای خبرنگار یا سردبیر نامه‌ای با این مضمون نفرستید؛ آیا مقاله خبری را دریافت‌ کرده‌اید؟ این مورد قبول نیست و خبرنگار ممکن است برنامه‌ای برای حذف و یا رد هر نامه‌ای که در آینده از طریق پست الکترونیکی شما به دستش برسد بگذارد.


• مطمئن شوید که مقالات خبری شما در واقع صحیح و عاری از غلط دستوری، املایی و یا نقطه‌گذاری است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد