درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2206صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 دی 1391 - 10:10
افکار عمومی را نمی توان فریب داد
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: روابط عمومی های ادارات همدان باید نسبت به ماموریت خود نگاه جدی داشته باشند.
  

 

شارا: علی اکبر فامیل کریمی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان افزود: مشکل اساسی روابط عمومی های استان همدان در این است که نسبت به حوزه ماموریتی خود در سازمان با نگاه جامع و کاربردی برخورد نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در برخورد با مسائل و بیان اخبار باید دیدی فرا استانی داشته باشند، افزود: سنجش افکار عمومی و شناخت آن در موفقیت روابط عمومی هر سازمان یا اداره ای بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش والای روابط عمومی در هر سازمان اظهار داشت: باید جایگاه روابط عمومی ها در برنامه ریزی های سازمان مشخص باشد تا در بودجه ریزی سازمان سهم خود را مشخص کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئول روابط عمومی فردی است که با فکر و افکار عمومی رابطه دارد، عنوان داشت: روابط عمومی باید میزان هم افزایی خود را با مدیر و مردم و رسانه ها مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

فامیل کریمی عنوان کرد: چنانچه مدیران به جایگاه روابط عمومی به عنوان خط ارتباطی خود با افکار عمومی واقف باشند و سلیقه ای عمل نکنند در آن صورت روابط عمومی به آنچه مدیران و رسانه ها انتظار دارند، می رسد.

وی اضافه کرد: یک مدیر باید بداند که افکار عمومی را نمی توان فریب داد و اگر از توان بالقوه ای که در اختیار روابط عمومی است استفاده کند، بسیاری از مشکلات وی در برخورد با افکار عمومی حل خواهد شد.

فامیل کریمی گفت: برخلاف تصور برخی افراد، روابط عمومی از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار بوده و در استان همدان نیز بسیاری از مدیران اجرایی موفق اکنون در پست روابط عمومی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در چارت سازمانی بعد از قائم مقام قرار دارد، افزود: متاسفانه در برنامه هایی که از صدا و سیما استان پخش می شود، روابط عمومی هیچ جایگاهی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به لزوم برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی تاکید کرد و گفت: برقراری نشست های دوره ای و تخصصی روابط عمومی ها و برگزاری جشنواره روابط عمومی و همایش روابط عمومی و رسانه ها از مواردی است که باید در استان همدان اجرا شود.

وی عنوان داشت: پست های ترکیبی باید از روابط عمومی ها گرفته شود و روابط عمومی در جایگاه خود قرار گیرد.

وی خطاب به تمام مسئولان روابط عمومی های استان همدان افزود: چنانچه اطلاع رسانی به کارمندان سازمان و مردم واقع بینانه و صادقانه باشد، نگاه افکار عمومی به روابط عمومی مثبت خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز گفت: روابط عمومی باید انتظار دستگاه و مردم از خود را بداند و بر مبنای آن عمل کند.

مسلم مخفی با تاکید بر اهمیت جایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی افزود: روابط عمومی باید خبرهایی را پخش و منعکس کند که صلاح و خیر مردم در آن نهفته است و تبلیغاتی داشته باشد که به نفع مردم و افکار عمومی باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان هلال احمر همدان نیز در این نشست به تاثیر دیدگاه مدیران دستگاه ها به روابط عمومی اشاره کرد و گفت: نوع نگاه مدیران به این حوزه به عنوان یکی از موانع رشد روابط عمومی های استان همدان تلقی میشود

رضا احسنی اظهار داشت:نگاه مثبت مدیران به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی، ارتقا سطح کیفی عملکرد سازمان را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی نمی تواند در سطح جامعه مطرح شود مگر با روابط عمومی، اظهار داشت: متاسفانه روابط عمومی در کشور و به ویژه در استان همدان بیمار است و مدیران استان به روابط عمومی اعتماد ندارند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیما همدان نیز گفت: بهترین و زبده ترین مدیران باید در سمت روابط عمومی خدمت کند چرا که مدیران روابط عمومی بلند گوی مسئولان در جامعه هستند.

امیر حسین شبیری عنوان داشت: روابط عمومی های استان همدان در بخش اخبار و یا اطلاع رسانی و سایر حوزه ها مانند مناسبت ها بسیار سلیقه ای عمل می کنند و این امر نیاز به برنامه ای مدون دارد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان نیز در این نشست گفت: مشکل اصلی روابط عمومی های فرمانداری استان ساختار و چارت سازمانی است به طوریکه روابط عمومی در چارت سازمان تعریف نشده است.

علیرضا بابایی افزود: روابط عمومی فرمانداری علاوه بر آشنایی با ساختار و شرح وظایف فرمانداریها باید با ساختار و وظایف سایر دستگاه های اداری اجرایی و خدماتی نیز آشنا شود.

وی اظهار داشت: روابط عمومی های فرمانداری در سطح رسانه های استان از جایگاه خوبی برخوردار نیستند و تعامل باید دوسویه بر قرار شود.

منبع: مهر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد