درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 23:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبرد کشور در هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو
  ایده‌های بازاریابی برای شرکت‌های B2B SaaS
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22051صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 19 اسفند 1394 - 12:00
وزیر ارتباطات: چرا صدا و سیما با شبکه‌های اجتماعی داخل سخت‌گیر است؟
وزیر ارتباطات گفت: جای تعجب دارد که صدا و سیما در ارتباط با معرفی شبکه‌های اجتماعی داخلی سخت‌گیری می کند اما شبکه‌های پرمخاطب آن مدام تلگرام را تبلیغ می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات گفت: جای تعجب دارد که صدا و سیما در ارتباط با معرفی شبکه‌های اجتماعی داخلی سخت‌گیری می کند اما شبکه‌های پرمخاطب آن مدام تلگرام را تبلیغ می‌کنند.

 

به گزارش شارا از ایسنا، "محمود واعظی" بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) در قالب نشست تخصصی شبکه‌های اجتماعی و OTT در وزارت ارتباطات، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و عنوان کرد: بهترین راه تشویق مردم برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی، ارائه سرویس باکیفیت است و همگان با اصل توسعه شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور موافق‌اند.

 

این عضو کابینه دولت یازدهم همچنین یادآور شد: عده‌ای بر لزوم بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و باز بودن آن‌ها اعتقاد دارند و جمع دیگری نظری متفاوت دارند در حالی که استفاده از این پدیده به نظر یک نیاز است که باید به شیوه درستی آن را هدایت کرد.

 

واعظی تاکید کرد: قطعا دیتا نوعی سرمایه برای یک کشور محسوب می‌شود و باید در داخل کشور مورد استفاده قرار گیرد. در خصوص شبکه‌های اجتماعی نیز به نفع خود مردم و دولت است که برای امنیت بیشتر، شبکه‌های اجتماعی داخلی را مورد استفاده قرار دهند.

 

وی همچنین عنوان کرد:‌ پیگیری مسائل مربوط به شبکه‌های اجتماعی داخلی در خصوص موضوعات حقوقی، قضایی و رفع تبعیض، امری موثر در پایداری و بقای این شبکه‌ها به شمار می‌رود. اعتقاد ما بر آن است که باید با شبکه‌های اجتماعی داخلی برخورد راحت‌تری صورت گیرد تا نسبت به شبکه‌های اجتماعی خارجی نگاه سخت‌گیرانه‌تری وجود داشته باشد.

 

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شبکه داخلی بیسفون عنوان کرد: از زمانی که این شبکه 130 هزار کاربر داشته موضوعات مربوط به آن را پیگیری می‌کردم و حال بر این اعتقادم که موفقیت بیسفون موجب اقتدار نظام خواهد شد.

 

واعظی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تعداد کاربران یک شبکه اجتماعی را در سطح دنیا سرمایه دانست و گفت: بهترین راه، تشویق مردم و اعتمادسازی برای استفاده از شبکه‌های داخلی است که این مهم با ارائه خدمات و سرویس‌های خوب محقق می‌شود.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید در زمینه حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی تلاش مناسبی صورت گیرد و در بخش‌های مختلف مالی، فنی، حقوقی و پهنای باند و ... این شبکه‌ها مورد حمایت قرار داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد