درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2203صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 دی 1391 - 09:58
روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و بدنه اجرایی دولت
  

شارا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: روابط عمومی ها باید قابلیت و شاخص های دستگاه خود را به جامعه انعکاس دهند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دادگستری، ابوالقاسم نصراللهی در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی که در محل استانداری برگزار شد افزود: روابط عمومی پیشانی هر دستگاه و همانند آیینه ای تمام نمایی است که قابلیت ها و شاخص های دستگاه و سازمان های مربوطه را منعکس می‌کند.
 وی افزود: انعکاس فعالیت ها و خدمات و تلاش‌ بخش‌های مختلف یک سازمان و دستگاه اجرایی به مجموعه تلاش و اقدامات روابط عمومی‌ها بستگی دارد که بتواند در حد وظایف خود اقدامات و فعالیت های دستگاه خود را آنطور که شایسته است منعکس نماید.
 نصراللهی ادامه داد: آشنایی و اشراف روابط عمومی ها بر تحولات روز جهان اسلام و تدوین منشور عملیاتی در حوزه افکار عمومی در برابر تهدیدات دشمنان از ضروریات مقابله با جنگ نرم است.
 وی اظهار کرد: روابط عمومی ها یکی از ارکان مهم اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی هستند و وظیفه خطیری را در شناخت به هنگام توطئه دشمنان و خنثی سازی آن دارند.
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای دولتی گفتمان رهبر معظم انقلاب را در حوزه اقتصاد مقاومتی در لایه های مختلف اجتماعی نهادینه کنند.
 سردار سرتیب دوم پاسدار مهدی صدیقی افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از اهرم های جهانی، جنگ سنگین اقتصادی و تحریم علیه ایران را آغاز کرده اند و آمادگی تاکتیکی و فکری در برابر این تهدیدات وظیفه ای همگانی است.
 وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح گفتمان اقتصاد مقاومتی هشدارها و راهکارهای لازم را بیان فرموده و هدفگذاری کرده اند و تمامی اقشار فرهیخته و اثرگذار از جمله روابط عمومی ها باید برای عملیاتی شدن آن برنامه داشته باشند.
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقویت فرهنگ کار و تولید در جامعه، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولید ملی، بهره وری حداکثری از منابع و امکانات، تقویت روحیه خودباروی و مردمی کردن اقتصاد را از محورهای برجسته گفتمان رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
 سردار صدیقی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو انقلاب با حضور هوشیارانه در صحنه های جنگ تحمیلی، سازندگی، جنگ نرم و اقتصادی با تمام قوا از دستاوردهای نظام دفاع کرده و امروز حضور در عرصه جنگ اقتصادی را مهمترین وظیفه می داند.
 وی تصریح کرد: حلقه های صالحین سپاه در لایه های اجتماعی با هدف تبیین محورهای اقتصاد مقاومتی و آمادگی در برابر جنگ نرم دشمن طراحی شده و روابط عمومی دستگاه ها نیز باید با حضور فعالانه در حلقه های صالحین سرباز جبهه بصیرت و آگاهی دهنده افکار عمومی جامعه باشند.
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و بدنه اجرایی دولت هستند و باید با آمادگی کامل و شناخت قابلیت های مردمی در عرصه شکوفایی اقتصادی و دفاع از حریم ولایت پیشتاز باشند.
 وی تاکید کرد: ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است که دشمن نوک پیکان حمله خود را به سمت آن نشانه گرفته ولی غافل از آن است که مردم بصیر ایران به عنوان سرمایه نظام، از ولایت پشتیبانی می کنند.
 وی یادآور شد: جریان فتنه سال 88 روی دیگری از تهدید و بدخواهی دشمن با هدف براندازی نظام بود که در سایه هوشیاری مردم در 9 دی شکست خورد.
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیزگفت: روابط عمومی های استان مرکزی توانمندی های برجسته حرفه ای دارند و با وجود محدودیت های نیروی انسانی و امکانات در برجسته سازی اهداف نظام و سازمان ها اثرگذاری دارند.
 ˈکیوان گودرزیˈ افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی در قالب هشت کمیته تخصصی ساماندهی شده و تلاش حرفه ای هدفمند را در مباحث کلان استان و کشور دنبال می کند.
 وی گفت : برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر و بیان دستاوردهای و اقدامات اجرایی نظام جمهوری اسلامی از برنامه هایی است که روابط عمومی ها باید هنرمندانه آن را انجام دهند.
 گودرزی راد به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بر آمادگی روابط عمومی های استان مرکزی برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد