درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21988صفحه نخست » شنبه، 15 اسفند 1394 - 13:00
اسپانسرینگ به سبک دوی ماراتن
آرین طاهری - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گاهی پروژه‌های اسپانسرینگی که در کشور انجام می‌شود، تنها محدود به همان بازه بوده و پس از آن ادامه نمی‌یابد. ادامه‌دار بودن این فعالیت‌ها به استراتژی شرکت و بودجه آن بستگی دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گاهی پروژه‌های اسپانسرینگی که در کشور انجام می‌شود، تنها محدود به همان بازه بوده و پس از آن ادامه نمی‌یابد. ادامه‌دار بودن این فعالیت‌ها به استراتژی شرکت و بودجه آن بستگی دارد. بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی اخیر ایران یعنی جشنواره فیلم‌فجر که با حمایت اپراتور رایتل برگزار شد، یکی از همین پروژه‌های بزرگ اسپانسرینگ در کشور است که می‌تواند به بعد از جشنواره نیز کشیده شده و ادامه‌دار‌ باشد، اما با توجه به رقم بودجه بالای درنظر گرفته شده و هزینه‌هایی که در این راه به انجام رسیده است، بعید به نظر می‌رسد رایتل این همکاری را ادامه‌دار کند.

 

اما اینکه چگونه این فعالیت‌های حمایتی ادامه‌دار بوده و محدود به جشنواره نشود، پرسشی است که حامد محمدی، کارشناس حوزه بازاریابی و تبلیغات در مورد آن چنین پاسخ می‌دهد: استراتژی هر کمپانی متفاوت است. یک کمپانی وقتی با رقم میلیاردی اسپانسر رویدادی مانند فیلم فجر مواجه می‌شود، قطعا نمی‌تواند تعداد فیلم‌های زیادی را در طول سال حمایت کند.

 

از نگاه استراتژیک شاید بتوان اینطور به این قضیه نگاه کرد که بودجه‌ای که می‌تواند یک سال هنری خوب را پوشش دهد و بازگشت سرمایه بهتر، آگاهی برند بیشتر و مسئولیت اجتماعی سنگین‌تری داشته باشد، متاسفانه صرف یک رویداد بزرگ شده است. محمدی در ادامه می‌گوید: جشنواره فجر چه اسپانسر داشته باشد، چه نداشته باشد به‌هرحال با بودجه دولتی برگزار می‌شود ولی بخش خصوصی از رویدادهای دولتی حمایت می‌کند.

 

جشنواره فجر یک جشنواره کاملا دولتی است و زیرنظر وزارت ارشاد و مجموعه فارابی انجام می‌شود و باید اسپانسر داشته باشد و از بودجه دولتی کمتر هزینه کند ولی امیدواریم این بودجه که برای این پروژه‌های تخصیص داده شده و از بخش خصوصی تامین می‌شود در رشد زیرساخت فرهنگی کشور هزینه شود و بتوانیم نتیجه واقعی آن را ببینیم و تنها محدود به ارائه آمار نباشد.

 

او در پایان اضافه می‌کند: در کل باید گفت حمایت شرکتی که بخش عظیمی از بودجه‌ای را که می‌توانست در بخش هنری هزینه کند در یک رویداد هزینه می‌کند، نمی‌تواند ادامه‌دار باشد. در صورت ادامه نیز این حمایت به‌صورت کمرنگ و کوچک خواهد بود و این حمایت‌ها و دیده شدن‌ها صرفا محدود به یک بازه زمانی کوتاه است. به اعتقاد من در این بخش استراتژی شرکت‌ها نباید مانند مسابقات دوی سرعت باشد بلکه باید مانند دوی ماراتون باشد و شرکت در یک سال در بخش‌های مسئولیت اجتماعی، مسئولیت فرهنگی و هنری حضور داشته و دیده شود و بهره‌برداری داشته باشد.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد