درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21960صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 12 اسفند 1394 - 11:32
بایدها و نبایدهای شبکه تهران
بهمن شریفی فقیه/ سردبیر پایگاه خبری شهر تهران - اگر غول های رسانه ای جهان در دنیای امروزی توانسته اند ملت ها و فرهنگ ایشان را استحاله کنند، حاصل صدها و بلکه هزاران نفر ساعت تفکر و مشورتی است که بر روی فرهنگ ملل و اقوام مختلف در سراسر جهان مطالعه، تحقیق و پژوهش می کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای ارتباطات و رسانه ای قرن حاضر، رقابت بر سر تولید محتوا و کیفیت است نه افزایش تعداد و کمیت، آن هم از نوع شبکه های تلویزیونی!

اگر غول های رسانه ای جهان در دنیای امروزی توانسته اند ملت ها و فرهنگ ایشان را استحاله کنند، حاصل صدها و بلکه هزاران نفر ساعت تفکر و مشورتی است که بر روی فرهنگ ملل و اقوام مختلف در سراسر جهان مطالعه، تحقیق و پژوهش می کنند.


اما متأسفانه در ایران به جای کار مطالعاتی و کیفی و بدون در نظر گرفتن ذائقه و فرهنگ اقوام ایرانی که بیشترین تنوع را در جهان دارند، یک شبه و با نظر و سلیقه یک مدیر، شبکه ای استانی متولد گشته و با همان تفکرات سنتی و تکراری شروع به پخش برنامه می کنند.


حال اگر از این اشتباه محرز مسئولین رسانه ملی چشم پوشی کنیم، حداقل در شهر و استان تهران که همه فرهنگ ها و اقوام ایرانی به دور هم گرد آمده اند و نماینده سایر استان های کشور هستند، نمی بایست نظاره گر تولد شبکه ای از این دست آن هم به بهانه اچ دی بود.


چرا که با نگاهی گذرا به تاریخ یک دهه اخیر پی خواهیم برد که مدیریت شهری تهران با استفاده از برنامه های علمی، آموزشی و عمرانی و زیست محیطی به افق 1404 سند چشم انداز بیست ساله نظام چشم دوخته و به سوی هدفی والا یعنی ام القرای جهان اسلام و تغییر سبک زندگی مردم متناسب با گسترش زندگی شهری است، بدون اینکه رسانه ملی آن هم در پایتخت با صرف هزینه ای گزاف در آن نقشی ایفا نماید.


سپس در پساپرده همه این اتفاقات، همه مشکلات و آسیب های اجتماعی را به گردن رسانه های خارجی می اندازیم و این درحالی است که اگر قدمی عقب برویم دشمن جای خالی را پر خواهد کرد.


در جنگ رسانه ای صحبت از مرزهای شیشه ای است که رهبر فرزانه انقلاب از این حمله دشمن به شبیخون فرهنگی یاد کردند و راه مقابله با آن را در پرورش افسران جنگ نرم عنوان فرمودند و آیا وظیفه این افسران تولید و پخش سریال ها و مستندهای بی محتوا و تکراری است که از تمام شبکه های استانی و سراسری در حال پخش هستند؟! و شاید مخاطب را برای لحظه ای در پای صفحه جادوئی میخ کوب کند ولی آیا برای وی ثمری نیز دارد و آیا ذهن جستجو گر وی را اقناء خواهد کرد؟! مسلما خیر!


ما در کشور خود شاهد تولد صدها سمن و کانون های فرهنگی هستیم که متأسفانه باید در کنج عزلت، برنامه ها و رهیافت های خود را در آرشیو ذهن و گوشه کتابخانه به ورطه فراموشی بسپارند تا آیا مدیری برای حمایت ایشان پیدا بشود یا خیر!


حال که کار از کار گذشته و شبکه استانی تهران برای بار دوم با هزینه ای گزاف زمانی و مالی چشم به جهان گشوده است، مسئولین آن نباید با تکرار اشتباهات مدیران گذشته پول و زمان مخاطبین را هدر دهند، بلکه می بایست با مشورت صاحبان اندیشه و رسانه به ایجاد اتاق فکر مبادرت ورزیده و برنامه هائی را برای کاستن آسیب های اجتماعی و از بین بردن خلأ موجود در اوقات فراغت مخاطبین تدارک ببینند و این میسر نیست مگر با حمایت قاطع از قاطبه تولید کنندگان برنامه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری از بین شهروندان و سایر دستگاه های اجرائی تهران تا نام شبکه و کیفیت کمی آن لایقش باشد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد