درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2196صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 دی 1391 - 22:03
وظایف روابط عمومی نصب پلاکارد و پارچه نیست
  

شارا: معاون فرماندار میناب گفت: اینکه برخی بر این عقیده هستند که روابط عمومی باید در مناسبت‌ها و اعیاد فقط به دنبال نصب پارچه و پلاکارد باشد، اشتباه بزرگی است.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، محمد ریاضی در سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های میناب با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی از روابط عمومی به عنوان هنر و علم اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: روابط عمومی فعال و موفق قادر است درون و برون هر دستگاه را به هم پیوند دهد.

وی ادامه داد: مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی باید برای نشست‌های خود مطالبی را با هدف تبادل تجربه داشته باشند.

معاون فرماندار میناب در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و گوش ادارات و هر دستگاه تلقی می‌شوند به نقش این واحد در زمینه اطلاع رسانی اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط با دفتر نشریات و خبرگزاری‌ها می تواند گام موثری در زمینه اشاعه فرهنگ اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی باشد.

ریاضی همچنین با بیان این مطلب که بخشی از وظایف کارشناسان روابط عمومی‌ها در ادارات تنظیم خبر و گزارش عملکرد آن مجموعه است، بیان داشت: خبر باید ضمن پختگی به نحوی تنظیم و پردازش شود که قابلیت چاپ و انتشار در رسانه‌ها را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حوزه روابط عمومی را دارای دامنه گسترده فعالیت دانست و اذعان داشت: اینکه برخی بر این عقیده هستند که روابط عمومی باید در مناسبت‌ها و اعیاد فقط به دنبال نصب پارچه و پلاکارد باشد، اشتباهی بزرگ است.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، ابراز داشت: کارشناسان فعال در حوزه روابط عمومی باید روزانه با رصد جراید و اخبار، ضمن استقبال از دیدگاه عمومی تلاش کنند تا اگر انتقادی از دستگاهی صورت می‌گیرد به نحو شایسته و مطلوبی پاسخ داده شود.

ریاضی همچنین خواستار انعقاد جلسات داخلی در دستگاه‌ها شد و گفت: پیگیری تعامل بین دوایر و انعقاد نشست‌های مفید در دستگاه از دیگر وظایف روابط عمومی است که راه رسیدن به اهداف سازمانی را تسهیل می‌کند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد