درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 اسفند 1394 - 11:12
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، متفاوت بودن
انجام کارهای متفاوت و غیر‌معمول اگر به‌صورت درست و مهندسی شده انجام شود نتایج بسیار مطلوبی را به همراه خواهد داشت، در واقع یکی از اصول مهم در حوزه روابط عمومی، متفاوت و گاهی اوقات غیرمعمولی بودن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، انجام کارهای متفاوت و غیر‌معمول اگر به‌صورت درست و مهندسی شده انجام شود نتایج بسیار مطلوبی را به همراه خواهد داشت، در واقع یکی از اصول مهم در حوزه روابط عمومی، متفاوت و گاهی اوقات غیرمعمولی بودن است. این کار علاوه بر متمایز کردن شما از سایر رقبا باعث سهولت و تسریع در رسیدن به اهداف مورد نظرتان نیز می‌شود. چیزی که در اینجا اهمیت دارد القای تصاویر متفاوت از دیگر رقبا در مورد شرکت‌تان در ذهن مردم است.

 

ایده

خانه هنر Lowry در بندر سالتفورد واقع در شهر منچستر یکی از مشهور‌ترین خانه‌های هنری دنیا است. این ساختمان شامل یک گالری بزرگ، دو سالن تئاتر، چندین کافه، تعدادی رستوران مجلل و تعداد زیادی گالری هنری کوچک است. اگرچه در این مکان آثار هنرمندان بزرگ جهان به نمایش گذاشته می‌شود اما کارکرد نخستین و اصلی این خانه‌هنر نمایش آثار L.S.Lowry نقاش مشهور و فقید بریتانیایی است که نامش هم بر این ساختمان  است.

برای مشاوران روابط عمومی که با این خانه هنر همکاری می‌کردند چالش‌های زیادی وجود داشت؛ یکی از چالش‌های اصلی نشان دادن ماهیت اصلی این نمایشگاه برای مردم بود. اغلب به دلیل اینکه نام این خانه هنر برگرفته از نام نقاش معروف L. S. Lowry بود، این تصور در ذهن مردم به وجود می‌آمد که این مکان تنها آثار نقاشان و مجسمه‌سازان مشهور را به نمایش می‌گذارد. در حالی که اصولا به جز نقاشی‌ها و مجسمه‌های مشهور هرچیز دیگر مربوط به هنر نیز در خانه هنر Lowry به نمایش گذاشته می‌شد.

مشکل بعدی ناشناخته بودن برند این خانه هنر بود. اگرچه استفاده از نام یکی از مشهور‌ترین نقاشان گزینه مناسبی برای معرفی گالری‌ها و خانه‌های هنر است، اما در مورد خانه هنر Lowry  ماجرا کمی متفاوت بود، در واقع اگرچه L.S.Lowry نقاش بسیار مشهوری در شهر منچستر و شمال غربی بریتانیا بود اما این نام برای بسیاری از مردمان سایر نقاط بریتانیا و طبیعتا دنیا ناشناخته بود. بنابراین نیاز بود تا مردم با برند خانه هنر Lowry آشنا شوند، آن را به‌عنوان یکی از برگزار‌کنندگان فستیوال‌های هنری بشناسند و در نهایت به خرید بلیت‌های این مجموعه هنری متمایل شوند.

سرانجام موسسه Spin Media برای سر‌و‌سامان دادن به اوضاع خانه هنر Lowry دست به کار شد. این موسسه با امکانات تبلیغاتی فراوانی که در دست داشت اقدام به برگزاری یک فستیوال بزرگ هنری شامل اجرای جمعی از خوانندگان مشهور بریتانیا، اجرای کمدی توسط «جانی وگاس» کمدین مشهور بریتانیایی، اجرای نمایش مشهور «آرایشگر شهر‌سویل» نوشته جواکینو روسینی و در نهایت حضور مارک رادکلیف خواننده محبوب جوانان بریتانیا برای جذب این قشر کرد.

تنها سه روز پس از اعلام رسمی جزییات و تاریخ برگزاری این فستیوال توسط Spin Media در مطبوعات، باکس آفیس خانه هنر Lowry بیش از 1000 تماس تلفنی جهت رزرو بلیت فستیوال دریافت کرد و در مجموع مبلغ‌20000 پوند سود از برگزاری این فستیوال عاید این خانه هنر شد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

*کار متفاوت و غیر‌معمولی که قصد انجامش را دارید باید به نوعی به حوزه فعالیت شما مرتبط باشد، متفاوت بودن نباید به قیمت منحرف شدن شما از حوزه اصلی کسب‌و‌کارتان باشد.

*تفاوتی که قصد ایجادش را دارید باید به خوبی برای مردم قابل تشخیص باشد، در غیر‌این صورت تنها وقت و سرمایه خود را هدر خواهید داد.

*مانند هر کار دیگری شما نیاز به اطلاع‌رسانی مناسب پیش از اجرای طرح خود دارید. به همین جهت برای پوشش خبری مناسب اخبار از روزنامه‌نگاران و عکاسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد