درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21903صفحه نخست » دوشنبه، 10 اسفند 1394 - 08:25
سال 2016 روی خط نوآوری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال 2015 آبستن اتفاقات بزرگ و مهمی در دنیای تکنولوژی بود؛ پیشرفت‌هایی در حوزه واقعیت مجازی و توسعه استفاده از ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی هوشمند اتفاق افتاد تا بتوانیم پیش‌بینی دقیق‌تری از روند رشد صنعت تکنولوژی در سال پیش‌رو داشته باشیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال 2015 آبستن اتفاقات بزرگ و مهمی در دنیای تکنولوژی بود؛ پیشرفت‌هایی در حوزه واقعیت مجازی و توسعه استفاده از ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی هوشمند اتفاق افتاد تا بتوانیم پیش‌بینی دقیق‌تری از روند رشد صنعت تکنولوژی در سال پیش‌رو داشته باشیم. در همین راستا مجله TheNextWeb به بررسی و معرفی تکنولوژی‌هایی پرداخته است که می‌توانند دنیای کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها را در سال 2016 متحول کنند. در حقیقت کارشناسان این مجله به بررسی تکنولوژی‌هایی پرداخته‌اند که در نیمه دوم سال 2015 جالب‌ترین و بیشترین تاثیرات را بر کسب و کارها گذاشته‌اند و انتظار می‌رود که در سال 2016 هم این روند ادامه داشته باشد.


پروژه لون گوگل: تقریبا 3/ 4 میلیارد نفر در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و قرار است این افراد به زودی به کمک پروژه لون (Loon) گوگل به اینترنت دسترسی داشته باشند. احتمالا تا سال آینده گوگل بالون‌های بزرگ هلیوم خودش را در مناطق محرومی که هیچ دسترسی به موبایل و اینترنت ندارند، به آسمان می‌فرستد. قطعات الکترونیکی مجهز به باتری‌های خورشیدی که در این بالون‌ها تعبیه شده‌اند روی پوشش‌های اینترنت سلولی پرسرعت می‌تابانند و به این ترتیب دسترسی نزدیک به 60 درصد از جمعیت جهان را برای اولین بار به اینترنت فراهم می‌کنند.


پروژه AMP: گوگل به تدریج در زمینه ساخت یک ساختار جدید موبایلی پرسرعت پیشرفت می‌کند. این به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا محتوای بومی مورد نظر خودشان را در هر اپلیکیشنی ارائه دهند. شرکت‌های رسانه‌ای مانند BBC، Guardian، BuzzFeed، Time Magazine و The Wall Street Journal در حال حاضر در فهرست استفاده‌کنندگان از این سرویس جدید قرار دارند. این اتفاق موفقیت بزرگی برای توسعه‌دهندگان است، اما همین اندازه برای کاربران هم مهم است چون به‌طور چشمگیری می‌تواند تجربه کاربری افراد را بهبود بدهد.

 

پرداخت‌های موبایلی: اگرچه این سرویس‌ها پیش‌تر از سال 2015 معرفی شدند، اما سرانجام در این سال بود که پشتیبانی از پرداخت‌های موبایلی توسط شرکت‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف مانند اپل، اندروید و حالا مایکروسافت افزایش پیدا کرد تا دسترسی به پرداخت‌های موبایلی و استفاده از آنها حتی برای کاربران نه چندان حرفه‌‌ای ساده‌تر و راحت‌تر شود. حالا ساعت هوشمند اپل، آی‌فون، ساعت هوشمند جدید مایکروسافت یا بسیاری از ابزارهای هوشمند اندرویدی از تکنولوژی‌های پرداخت موبایلی پشتیبانی می‌کنند و به تدریج شاهد این خواهیم بود که مصرف‌کنندگان ترجیح بدهند به جای همراه داشتن کارت اعتباری یا پول نقد، از همان ابزارهای هوشمند شخصی‌شان برای انجام خریدها و پرداخت‌های مختلف استفاده کنند.


پخش زنده: عرضه سرویس‌هایی مانند Blab.im، Periscope و Meerkat مشکلات پخش زنده آنلاین را به طرز چشمگیری کاهش داد. Ustream و هنگ‌اوت گوگل هم حدود 5 تا 6 سال است که وجود دارند اما به قدر کافی برای استفاده روی ابزارهای موبایل مناسب نیستند. سرویس‌های پخش زنده آنلاین به خصوص در تجارت و بازار کسب و کار طرفداران زیادی دارد تا از طریق آن شرکت‌ها بتوانند به‌صورت مستقیم و راحت‌تر با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند.

 

تکنولوژی واقعیت مجازی: تکنولوژی واقعیت مجازی توسط شرکت‌های Oculus Rift، Microsoft و Sony توسعه پیدا کرده و عرضه شده است و همچنین ابزارهای ویژه این تکنولوژی هم از سوی شرکت‌هایی مانند Nokia و GoPro ارائه شده‌اند تا بتوانند شیوه خرید افراد را تغییر بدهند. در حالی که انتظار می‌رود خرید آنلاین در سال 2016 افزایش پیدا کند، نمایشگاه‌های واقعیت مجازی می‌توانند وب‌سایت‌های تجاری را با مردم مرتبط کرده و محصولات را به شیوه‌ای بسیار مشابه وقتی که در فروشگاه‌ها حضور دارند، برای آنها نمایش دهند بدون آنکه لازم باشد آنها را از اتاق نشیمن‌شان بیرون بکشاند.

 

ابزارهای پوشیدنی: در سال 2016 شاهد حضور بیشتر و پررنگ‌تر ابزارهای پوشیدنی هوشمند در فضاهای کاری خواهیم بود. در سال 2015 شرکت‌ها و کسب‌وکارها بیشتر به سمت به‌کارگیری پلت‌فرم‌های کلاد یا رایانش ابری مانند Salesforce و همچنین ابزارها و اپلیکیشن‌های موبایل برای کارمندانشان روی ‌آوردند. در سال 2016 با وجود 9/ 1 میلیارد دستگاه مبتنی بر اینترنت اشیا انتظار می‌رود ابزارهای پوشیدنی مانند عینک گوگل برای بخش تجاری و شرکت‌ها، ساعت‌های هوشمند مانند اپل واچ و ابزارهای پوشیدنی کنترلی مانند Myo در محیط‌های کاری تست و آزمایش بشوند. بررسی‌های مختلف در این زمینه نشان می‌دهد که این ابزارهای پوشیدنی به کسب و کارها و بنگاه‌های تجاری کمک می‌کنند تا فرآیندهای کاری‌شان را هوشمندتر کنند تا به این ترتیب فضای کاری شادتر و خلاق‌تری را ایجاد کنند.


باتری‌های خانگی: باتری‌های خانگی Tesla یک باتری دیواری است که با استفاده از انرژی الکتریسیته تولید شده توسط پنل‌های خورشیدی شارژ می‌شوند و به شما اجازه می‌دهد که انرژی مورد نیاز دفتر کارتان را در عصر تامین کرده و دفاتر را در برابر قطع برق ایمن کنید. ذخیره الکتریسیته مدت‌ها است که به مشکلی بزرگ تبدیل شده است و به همین دلیل هم هست که تمرکز بیشتری روی انرژی خورشیدی شده است. راه خوبی برای ذخیره انرژی اضافه تولید شده وجود ندارد، اما حالا باتری‌های تسلا برای تامین انرژی دفاتر کاری در کالیفرنیا استفاده می‌شوند و به زودی قرار است در سراسر آمریکا مورد استفاده قرار بگیرند.

 

Amazon Dash: این یک نسخه بسیار ابتدایی از محصولی خواهد بود که می‌تواند شیوه مخاطب قرار دادن تبلیغات را متحول کند. در حال حاضر این فرآیند چندان از نظر تکنولوژیکی پیچیده نیست، اما دنیایی را تصور کنید که در آن ماشین‌ها بتوانند به‌طور مستقیم سفارشات را بر اساس روند مصرفی افراد ارسال کره و آگهی‌دهندگان به کوپن‌های تخفیف را نه روی موبایل یا کامپیوتر شما بلکه روی ماشین‌های واقعی را ارائه کنند. آمازون پروژه‌ای را آغاز کرده است که در آن ابزارهای بسیار بیشتری در اختیار آگهی‌دهندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند بهتر و دقیق‌تر مخاطبانشان را پیدا کنند.

 

محتوای توییتر در گوگل: گوگل در معامله اخیری که با توییتر انجام داد توانست گستره وسیع دیتابیس‌ها و محتوای در لحظه توییتر دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، در سال 2016 قرار است محتوای توییتر با تاکید روی اخبار و اتفاقات در نتایج جست‌وجوی گوگل ادغام شود. توییت‌ها و پروفایل‌های توییتر فرصت‌هایی را برای بنگاه‌های تجاری و کسب و کارها ایجاد می‌کند تا در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار بگیرند. محتوای تولید شده توسط کاربران مختلف در تمام نقاط جهان با هشتگ‌های مرتبط به سرعت رواج پیدا کرده و خود به یک خبرگزاری مردمی در جریان اتفاقات و اخبار تبدیل شده است. با این اوصاف انتظار می‌رود این اتفاق بتواند تاثیرگذاری این توییت‌ها را افزایش دهد.

 

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1021656/#ixzz41WasY7vx
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد