درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21858صفحه نخست » یکشنبه، 9 اسفند 1394 - 22:45
تعداد کاربران اینترنت در جهان به 3.2 میلیارد نفر رسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود رشد تعداد کاربران اینترنت، اما هنوز هم بیش از 4 میلیارد در زمین هستند که به این پدیده دسترسی ندارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود رشد تعداد کاربران اینترنت، اما هنوز هم بیش از 4 میلیارد در زمین هستند که به این پدیده دسترسی ندارند.

تعداد کل کاربران اینترنت در سراسر جهان با افزایش ۲۰۰ میلیون نفری در سال ۲۰۱۵ به ۳.۲ میلیارد نفر رسیده است. در ۱۰ سال اخیر تعداد کاربران اینترنت در هر سال بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون نفر رشد کرده است.

به گزارش شارا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، دن اولدز تحلیلگر گروه مشاوره گابریل این روند رشد مداوم و پایدار را قوی و امیدوارکننده توصیف کرده و می‌گوید جالب است که در سی سال اخیر تقریبا نیمی از جمعیت جهان آنلاین شده و قادر به دسترسی به حجم عظیم اطلاعات موجود در وب هستند.

علیرغم رشد خوب، آمار یاد شده هنوز بدان معناست که حدود ۴.۱ میلیارد نفر در جهان آنلاین نیستند و به اینترنت و دیگر امکانات دنیای مجازی دسترسی ندارند. گزارش فیس‌بوک در این زمینه با عنوان State of Connectivity 2015: A Report on Global Internet Access نشان می‌دهد چهار مانع اصلی بر سر راه افزایش دسترسی به اینترنت در سراسر جهان وجود دارد.

این موانع عبارتند از فقدان زیرساخت در نقاط دورافتاده و محروم، عدم وجود دلیل منطقی و ضرورت در نزد بسیاری از مردم برای اتصال به اینترنت، فقدان مهارت و عدم پذیرش فرهنگی اینترنت.

در گزارش یاد شده تصریح شده برای رفع موانع اتصال به اینترنت، شرکت‌ها، دولت‌ها، سازمان‌های غیردولتی و غیرانتفاعی باید با یکدیگر همکاری کنند و اطلاعات دقیق‌تری در مورد وضعیت اتصال به اینترنت در سراسر جهان به دست آورند. آنها باید استانداردهایی جهانی برای جمع آوری، گزارش دهی و توزیع این داده‌ها ابداع کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد