درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21855صفحه نخست » شنبه، 8 اسفند 1394 - 10:45
وظیفه‌ رسانه‌ها بعد از اعلام نتایج انتخابات چیست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس رسانه درباره نقش رسانه‌ها در حضور آگاهانه مردم در انتخابات و وظیفه‌ی آنها درایجاد آرامش پس از انتخابات اظهار نظر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس رسانه درباره نقش رسانه‌ها در حضور آگاهانه مردم در انتخابات و وظیفه‌ی آنها درایجاد آرامش پس از انتخابات اظهار نظر کرد.

 

مهدی فضایلی در گفت‌وگویی با خبرنگار رسانه ایسنا ابراز عقیده کرد: رسانه‌ها همواره جریان افکار عمومی هستند و افکار عمومی همواره توسط رسانه‌ها مدیریت و جهت داده می‌شود. طبیعی است که اگر رسانه‌ها در انتخابات نخواهند مراعات مسائل قانونی و اخلاقی را کنند‌، حداقل میزان مخاطبی که دارند و تاثیرگذاری دامنه نفوذی که دارند‌، منجر به این می‌شود که به همان میزان بین مخاطبان خود بی قانونی، بی اخلاقی و همچنین تنش رواج پیدا کند.

 

 

این کارشناس رسانه درباره نقش رسانه‌ها در حضور آگاهانه مردم در انتخابات، پذیرش نتایج انتخابات و همچنین ایجاد آرامش پس از آن، توضیح داد: مهم‌ترین عاملی که چه در طول مراحل انتخابات و چه بعد از انجام انتخابات برای جامعه به عنوان محور آرامش باید مورد تاکید قرار بگیرد و رسانه‌ها با تاکید بر آن و عمل به آن پیش بروند، محور عمل به قانون است. اگر ما قانون مندی را در جامعه نهادینه کنیم، طبیعتا مشکلی به وجود نمی‌آید. مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از جمله تنش‌ها؛ دلیلش قانون شکنی و تسلیم نشدن در برابر قانون است. مثل آنچه که در فتنه 88 رخ داد و آشوب، قانون شکنی‌ها و هزینه‌هایی که تحمیل شد همه به واسطه بی‌اعتنایی به قانون بود.

 

این کارشناس رسانه درباره نقش رسانه‌ها در دعوت مردم به آرامش پس از انتخابات اظهار کرد: طبیعتا پس از اعلام نتایج پس از اینکه از مجرای قانونی شکل می‌گیرد و نهادهای قانونی آن را تایید می‌کنند، همه بایستی آن را بپذیرند. مردم هم معمولا مشکلی در این زمینه ندارند. اما مشکل از بعضی از خواص، جریان‌های سیاسی و رسانه‌های همسو با این جریان‌ها است که ایجاد می‌شود. لذا اگر که خواص جامعه ‌، جریان‌های سیاسی‌ و رسانه‌ها‌، خودشان مبتنی بر قانون عمل کنند و در برابر قانون تسلیم شوند با هیچ مساله خاصی روبرو نخواهیم شد.

 

این کارشناس رسانه در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود یادآور شد: نمی‌شود گفت در مقدمات انتخاباتمان روند خوبی داشتیم و در این مرحله شاهد برخی از مسائل و رفتارهای غیر اخلاقی و مختصری غیر قانونی بودیم، اما در مجموع شرایط خوبی برای انتخابات فراهم شده است.

 

وی خطاب به رسانه‌ها و نقش اثرگذار آنها تاکید کرد: امروز هم روز انتخابات است، نگذاریم مشکلی ایجاد شود. در اخبار هم آنچه مطرح شده حضور گرم و با نشاط مردم است. روز فردا هم که نتایج انتخابات مشخص می‌شود همین روند را ادامه دهیم.

 

مهدی فضائلی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود درباره نقش رسانه‌ها و پرهیز از جانبداری آنها از جناح‌های خاص و به ویژه در رسانه ملی تاکید کرد: طبیعتا رسانه ملی و رسانه‌ها می‌بایست مبتنی بر منافع ملی پیش بروند. اگرچه جریانی، حرفی خلاف منافع ملی می‌زند‌، ضرورتی ندارد در رسانه ملی منعکس شود. اما اگر همه جریان‌ها در چارچوب منافع ملی عمل می‌کنند‌، طبیعتا رسانه ملی هم باید دیدگاه‌ها ونظرات انها را بازتاب دهد، به جهت اینکه نامش رسانه ملی است. اگر در این میان جریانی خارج از چارچوب و خلاف جهت منافع ملی کار کند، دلیلی وجود ندارد رسانه ملی صدای آنها را پوشش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد