درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:14   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21823صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 4 اسفند 1394 - 15:23
به‌کارگیری صحیح روابط‌عمومی الکترونیک ضامن موفقیت این نهاد خواهد بود
در شرایط کنونی جوامع و همگام با رشد روزافزون ابزار الکترونیک و استفاده از آنها در تمامی زمینه‌های زندگی بشر، به‌کارگیری صحیح روابط‌عمومی الکترونیک نه تنها موجب سهولت کار در تمامی بخش‌ها خواهد شد، بلکه به عنوان عاملی تعیین‌کننده، سبب رشد و ارتقای روابط‌عمومی در سازمان و تضمین‌کننده موفقیت آن خواهد بود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شرایط کنونی جوامع و همگام با رشد روزافزون ابزار الکترونیک و استفاده از آنها در تمامی زمینه‌های زندگی بشر، به‌کارگیری صحیح روابط‌عمومی الکترونیک نه تنها موجب سهولت کار در تمامی بخش‌ها خواهد شد، بلکه به عنوان عاملی تعیین‌کننده، سبب رشد و ارتقای روابط‌عمومی در سازمان و تضمین‌کننده موفقیت آن خواهد بود.

به گزارش شارا از ستاد خبری هفته روابط‌عمومی، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: بدون شک امروزه هیچ مدیر یا مسؤولی از اهمیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در بین افکار عمومی غافل نیست و بیشتر آنها استفاده از این ابزار هوشمند را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما آن چیزی که باعث موفقیت بیشتر، برخی از آنها در این عرصه شده، استفاده اصولی و کاربردی از ابزار هوشمند به عنوان یکی از نیاز‌های روابط‌عمومی الکترونیک است که باید به عنوان اصلی مهم و حیاتی در نظر گرفته شود.


کاظمی‌دینان که به مناسبت در پیش بودن چهارمین هفته روابط‌عمومی سخن می‌گفت، افزود: متأسفانه در برخی از سازمان‌ها شاهد آن هستیم که به صرف وجود و سهولت در کارها، استفاده از ابزار هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به امری فراگیر تبدیل شده، در حالی‌که کمترین توجهی به زیرساخت‌های لازم برای این منظور نشده که در صورت عدم اصلاح این روند، در آینده‌ای نزدیک شاهد بروز مشکلاتی اساسی در بین این روابط‌عمومی‌ها خواهیم بود.


رئیس شورای‌سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی در خصوص زیرساخت‌ها و نیازهای اولیه برای استفاده از ابزار الکترونیک در روابط‌عمومی‌ گفت: آموزش مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در به‌کارگیری صحیح این ابزار به عنوان یکی از ابتدایی‌ترین و اصولی‌ترین نیازهای این حوزه مورد غفلت واقع شده و این عدم آگاهی در برخی موارد موجب بروز مشکلات و آسیب‌های فراوان به کل سیستم آن سازمان شده، در حالی‌که می‌توان با آموزش‌های صحیح و اصولی و مستمر، شاهد بروز اتفاقات خوبی در این عرصه بود.


وی تولید محتوا را از دیگر موارد قابل بررسی در روابط‌عمومی الکترونیک برشمرد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر و با توجه انتشار کتب و نشریات مختلف در کنار برگزاری همایش‌های متعدد در این زمینه، علاوه بر حضور پررنگ‌تر اساتید و پیشکسوتان عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات، شاهد معرفی چهره‌های جوان و مستعد هستیم که همین حضور و ارائه مقالات باعث تولید محتوای نسبتاً مناسبی در این زمینه شده که به نوبه خود باعث ارتقای سطح روابط‌عمومی در کشور شده است.


کاظمی‌دینان توزیع و نشر صحیح و به‌موقع اخبار و محتوای تولید شده و نیز تعامل دوسویه با مخاطبان و ارباب جراید را از دیگر نیازهای اصلی و ضروری روابط‌عمومی بر بستر ابزار هوشمند و الکترونیک دانست و از مدیران و کارشناس این حوزه درخواست کرد تا از شتابزدگی و موضع‌گیری سریع در خصوص برخی اتفاقات اجتناب کرده و با درک صحیح شرایط نسبت به پاسخگویی مناسب اقدام کنند.


چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir یا تماس تلفنی با شماره 88807453-88898326 سوالات خود را مطرح کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد