درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21821صفحه نخست » سه شنبه، 4 اسفند 1394 - 13:43
بازاریابی مجانی
یک بازاریاب هدفمند ساکن نیست
عادات بعد از کار برای یک بازاریاب با روزی پر از مشغله و فروش و فکر و ایده و خلاقیت روی شکل‌گیری روحیه روز بعد او در کار تاثیر می‌گذارد، پس آنها را جدی بگیرید.
  

یک بازاریاب هدفمند ساکن نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادات بعد از کار برای یک بازاریاب با روزی پر از مشغله و فروش و فکر و ایده و خلاقیت روی شکل‌گیری روحیه روز بعد او در کار تاثیر می‌گذارد، پس آنها را جدی بگیرید. چنین فردی برای موفقیت در کار وقتی روز بدی در کار داشته باشد، باید در طول روز با مرور اتفاقات خودش را پیدا کند. یک بازاریاب در مسیر موفقیت باید به‌صورت فیزیکی رویداد را در بدنش تکرار کند و هورمون‌های استرس را در بدنش بالا نگه دارد. این فرد اگر خودش را ساکن بیابد، بهتر می‌داند چند دقیقه به خود فرصت دهد تا واقعه را در ذهنش بازسازی کند و بفهمد که از این تجربه چه درسی می‌توان گرفت.

اینکه یک بازاریاب در مسیر موفقیت به مرور کارهایش بپردازد یک عادت مثبت است که کمک می‌کند گرایش به ساکن بودن را فراموش کند. یک روش خوب برای رسیدن به آرامش و آمادگی برای ورود به روز کاری بعدی این است که یک رسم عصرانه برای مرور کارها ایجاد کند. قبل از اینکه اقدام به خروج از محیط کاری کند، یک توصیه مهم این است که به مرور سه موضوع در طول روز که منجر به خوشحالی او شده بپردازد. این رسم کوچک باعث می‌شود هر روز به نکات مثبت توجه کند و مغز او تفکر مثبت و مسیر رو به رشدی داشته باشد.

چنین فردی می‌داند که برای ساختن روز خود باید کارهای خوب انجام دهد و در کنار توجه داشتن به روح و جسم خود در کار، در نظر داشته باشد که عادت انجام یک کار خوب برای همکاران می‌تواند حس بهتری به او بدهد. یک بازاریاب در مسیر موفقیت می‌داند که روی نکات قوت خود تمرکز کند، نه نقاط ضعف، هرچند گاهی اوقات در تلاش برای بهتر شدن، زمان و انرژی زیادی را صرف کسب مهارت در بخش‌هایی از کار می‌کند که با استعداد طبیعی او همخوانی ندارد. این فرد می‌داند که به بهترین شیوه خودش کار کند و آگاه است که همه افراد در شرایط یکسان به یک اندازه خوب کار نمی‌کنند.

البته گاهی یک بازاریاب در مسیر موفقیت با توجه به تغییرات کوچک، می‌تواند آن را به محیط کاری روزانه ایده‌آل خود تبدیل کند. یک بازاریاب در مسیر موفقیت می‌داند که باید طرز برخورد خود را کنترل کند.حسی که او را به کار وا می‌دارد نه تنها روی اخلاق و عملکرد کاری‌اش تاثیر‌گذار است، بلکه روی کسانی که اطراف او هستند نیز موثر است. بنابراین یک عادت خوب دیگر که یک بازاریاب در مسیر موفقیت باید روزانه آن را تمرین کند، کنترل کردن طرز برخورد روانی است.

یک مثل قدیمی می‌گوید ‌شهر شادی‌ها در کشور ذهن جای دارد. یک استراتژی دیگر برای تنظیم طرز برخورد، فکر نکردن به روابط خارج از کار و چالش‌های شخصی است. اگر جسم‌تان در کار باشد و ذهن‌تان روی مسائل دیگر زندگی، شما در واقع روی کار متمرکز نخواهید شد. در واقع یک بازاریاب موفق برای آنکه مدیران شرکت همیشه خواهان او باشند باید ساکن نبوده و یک بازاریاب رؤیاپرداز باشد. او به دیدن شفاف آنچه که قرار است برای ایجاد موفقیت رخ دهد نیاز دارد. حتی می‌توان گفت این چنین بازاریابی نیاز به توانایی برای الهام بخشیدن به دیگران نیز دارد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد