درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21809صفحه نخست » سه شنبه، 4 اسفند 1394 - 11:50
وضعیت ICT در ماه پایانی برنامه پنجم
مدیر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌ها، وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را از منظر اهداف برنامه پنجم توسعه، در ماه پایانی این برنامه راهبردی، تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌ها، وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را از منظر اهداف برنامه پنجم توسعه، در ماه پایانی این برنامه راهبردی، تشریح کرد. مهدی فقیهی با بیان اینکه فرمول خاصی برای اینکه چند درصد اهداف برنامه پنجم در مجموع در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تحقق یافته است، وجود ندارد، ادامه داد: اما به تفکیک می‌توان اهداف و احکام این برنامه را در این حوزه مورد بررسی قرار داد. فقیهی با تاکید بر شاخص‌های کیفی مد نظر در برنامه پنجم توسعه برای دسترسی خدمات ارتباطی نیز گفت: در برنامه پنجم، پهنای باند مطمئن، پایدار و با سرعت مناسب مد نظر قرار داده شده است که از لحاظ پوشش شاید به این هدف دست پیدا کرده‌ایم اما از نظر کیفیت در تحقق این اهداف موفق نبوده‌ایم و این موضوع مربوط به کیفیت سرعت اینترنت و زیرساخت‌ها در زمینه خدمات موبایل و اینترنت ثابت می‌شود.

مدیر دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره تاکیدات برنامه پنجم برای دسترسی اینترنت با حداقل سرعت ۲ مگابیت در ثانیه و دست یافتن به رتبه دوم شاخص‌های ICT در منطقه، گفت: در مجموع به رتبه دوم نرسیده‌ایم و در تفکیک بخش‌های مختلف نیز رتبه ایران در بخش زیرساخت‌ها ۹ و در بخش خدمات حدود ۷ است و در این شاخص‌ها نیز به‌صورت مجزا رتبه دوم منطقه را نداشته‌ایم. در بخش دولت الکترونیک نیز که در اهداف فناوری اطلاعات و ارتباطات دیده شده بود هم به رتبه دوم منطقه نرسیدیم. وی افزود: برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال‌های اول به دلیل مشکلات فراوان ناشی از تصمیم برای ادغام وزارت ارتباطات و نیز عدم اختصاص بودجه مناسب، دچار فرصت‌سوزی شده و مسکوت مانده بود. بر این اساس در دو سال اخیر اجرای این برنامه‌ شکل گرفت و نباید انتظار داشت که برنامه پنجم در بخش ICT به‌صورت کامل اجرایی شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3710

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد