درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21776صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 5 اسفند 1394 - 11:18
روابط عمومی و محیط
کارشناسان حرفه ای روابط عمومی از موقعیتی مناسب برای هدایت توجه به مسائل وموضوعات اجتماعی برخوردار بوده و در زمینه آموزش زیست محیطی و فراهم آوردن بحث و تبادل نظر توسط کارشناسان در خصوص مسائل محیطی می توانند نقش منحصر بفردی را ایفا کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نسل جدید بی تردید توجه ویژه ای به محیط دارد. با افزایش آگاهی محیطی، درک روشنی از این موضوع وجود دارد که فعالیت های ما نه تنها بر فضایی که ما نفس می کشیم تاثیر می گذارد، بلکه تاثیر مذکور در برگیرنده هوایی است که وضع جوی ما را تنظیم می کند. مهم تر آنکه، فعالیت های کنترل نشده را نمی توان در نبود گیاه و گونه های مختلف موجودات، ساکنین طبیعی، ساحل دریا و جلگه، زوال و نابودی ساختمان ها، مکان های طبیعی، زیبایی یا علاقه و کشش تاریخی، تحمل کرد. از این رو، رفتار با محیط باید تحمل پذیر بوده و با سیاست ملی در زمینه صنعت، انرژی، حمل و نقل، تجارت و برنامه ریزی هماهنگی و همخوانی داشته باشد.


در چنین وضعیتی، کارشناسان حرفه ای روابط عمومی از موقعیتی مناسب برای هدایت توجه به مسائل وموضوعات اجتماعی برخوردار بوده و در زمینه آموزش زیست محیطی و فراهم آوردن بحث و تبادل نظر توسط کارشناسان در خصوص مسائل محیطی می توانند نقش منحصر بفردی را ایفا کنند. در واقع روابط عمومی ها باید نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود حتی هنگامی که اهداف پذیرفته شده جهانی را هنوز نمی توان در بسیاری از مسائل یافت، حساس باشند. کارشناس روابط عمومی باید این اطمینان را ایجاد کند که سازمان او سبزتر از سبز در تمامی موضوعات اصلی بر اساس معیارهای پذیرفته شده عمل می کند.


امروزه محیط و مسائل مربوط به آن تنها به شعار دادن خلاصه نمی شود. در واقع، محیط یکی از موضوعات کلیدی مصرف کننده است. امروز روابط عمومی باید:
• موضوعات و مسائل را بفهمد و مسئولیت اجتماعی مؤسسات تجاری را تشخیص دهد؛
• مسائل و موضوعات محیطی را در اولویت قرار دهد؛
• به تاثیر مسائل محیطی بر عملکرد شرکت توجه کند؛
• مخاطبان محیطی را تشویق کند تا آنچه را که سازمان در زمینه محیط انجام داده است و در حال انجام است تعیین و مشخص کنند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد