درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 16:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21771صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 2 اسفند 1394 - 16:24
عملکرد بانک ملی ایران در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران، لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران، لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش یک روزه آموزشی ـ توجیهی که به میزبانی بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد و مسئولان ستاد اقامه نماز و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه¬های اجرایی استان تهران حضور داشتند، لوح و تندیس ویژه بانک ملی ایران توسط سرپرست اداره¬کل روابط عمومی و دبیر ستاد اقامه نماز این بانک، دریافت شد.

در ارزیابی به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز که بر مبنای طرح نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است، ستاد اقامه نماز استان تهران، عملکرد این بانک در سال 93 را به جهت تعیین اهداف روشن، راهبردهای موثر، تدوین برنامه عملیاتی مشخص، پیگیری و ارزیابی مستمر، تهیه مستندات اجرایی کافی و ارائه مستندات و برنامه‌ها در سامانه سجاده، شایسته تقدیر ویژه معرفی کرده است.

مدیریت، خط‌مشی و راهبرد، مدیریت منابع انسانی، همکاری‌ها و منابع، نتایج و دستاوردها از جمله معیارهای این رتبه بندی است.

گفتنی است بانک ملی ایران طی سال‌های گذشته در این ارزیابی به عنوان دستگاه برتر شایسته تقدیر معرفی شده بود و در سال 1393، به علت عملکرد فعال و مطلوب در این زمینه، با ارتقای جایگاه خود در این رده‌بندی و کسب بالاترین عنوان، شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد