درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2177صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 دی 1391 - 12:23
انتشار سی‌ودومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
  

شماره سی و دوم ماهنامه مدیریت ارتباطات –ویژه دی‌ماه- به مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
 
 در سرمقاله این شماره به قلم امیرعباس تقی‌پور با اشاره به موضوع تأسیس صفحه ویژه دفتر مقام معظم رهبری در فیس‌بوک آمده است: «اگر چه تا لحظه ارسال به چاپ این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، هیچ موضع رسمی‌ای از سوی دفتر مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی و مدیریت صفحه‌ای با نام ایشان در فیس‌بوک، اعلام نشده است اما حجم نظرات و تحلیل‌های ارائه شده در رسانه‌های داخلی و خارجی، بسیار قابل توجه است...».
 
 مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات در ادامه یادداشت خود با تأکید بر اینکه «وظیفه شناخت به‌موقع، معرفی پدیده و آماده‌سازی خوراک فکری و محتوای مورد نیاز نهادهای حکومتی ... بر عهده نخبگان یا مراکزی مانند دانشگاه، حوزه‌های علمیه، انجمن‌ها و مؤسساتی است که ایشان را نمایندگی می‌کنند»، با اشاره به اینکه در مواجهه با برخی پدیده‌های ارتباطی آنها را دیر به رسمیت می‌شنایم که نمونه آن ویدئو یا ماهواره است، آورده: «اگر به‌هنگام بشناسیم و با شناخت به آگاه‌سازی جامعه بپردازیم، قوانینی روزآمد و کارآمد وضع خواهیم کرد؛ قوانینی که مورد احترام اکثریت جامعه بوده و امکان استفاده صحیح از آنچه در اختیار داریم را فراهم خواهند کرد. تا چند روز دیگر، تب ایجاد صفحه‌ای به نام دفتر رهبری در فیس‌بوک فروکش خواهد کرد اما مهم، استفاده از یک و تنها یکی از ظرفیت‌های فضای مجازی برای انتشار لحظه‌ای دیدگاه‌های رهبری است. از این دست ظرفیت‌ها که می‌توانیم به تولید محتوای سالم در آنها بپردازیم کم نیستند. استفاده آگاهانه از تکنولوژی‌ها به نفع کشور، ممکن است».
 
 گفت‌وگوی اصلی این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به گفت‌وگو با امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اختصاص یافته است. وی در این گفت‌وگو از ساختار فرهنگی در کشور انتقاد کرده و خواستار بازمهندسی ساختار اجرایی در حوزه فرهنگ شده است.
 
 در بخش یادداشت‌های این ماه مدیریت ارتباطات، تحلیل گفتمانی این شماره به «جنگ غزه و قدرت هوشمند ایران» به قلم دکتر حسن بشیر اختصاص یافته است که به بررسی طرح گفتمان پیش‌دستانه ایران در مقابله با جنگ به ویژه با رژیم اشغالگر اسرائیل به مثابه راهبردی هوشمند پرداخته است. در ادامه، یادداشتی از لوسی کونگ، معروف‌ترین معلم و محقق استراتژی رسانه در جهان در خصوص چرایی فاصله علم و عمل در مدیریت رسانه با ترجمه طیبه خداوردی، حاشیه‌ای بر یادداشت لوسی‌ کونگ درباره فاصله علم و عمل مدیریت رسانه با عنوان «چرا باید درس خواند؟» نوشته رضا قربانی، مقاله جامعه اطلاعاتی و چالش‌های پیش روی ایران نوشته مریم اسدی، مدیریت گفت‌وگوهای استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای نوشته امید جهانشاهی، تحلیل رازهایی از تیم محرمانه داده‌کاوی که به پیروزی اوباما در انتخابات کمک کرد با عنوان «دنیای جدید و هوشمند تبلیغات سیاسی» با ترجمه امید ترابی، نقش رسانه‌ها درتقویت همبستگی اقوام در ایران با عنوان «قوم و قومیت‌گرایی بیش از یک افسانه است» نوشته فاطمه پورمعصوم و «آینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: تقلیل یا ادغام؟!» نوشته سیدتقی کمالی به چاپ رسیده است.
 
 در شماره 32 ماهنامه مدیریت ارتباطات، محمد دشتی گفت‌وگوی اختصاصی با تیری میسان، نویسنده کتاب «یازده سپتامبر، دروغ بزرگ» در مورد سواد رسانه‌ای انجام داده است. وی در این گفت‌وگو به بیان نظرات جدید خویش در مورد رسانه‌ها پرداخته و گفته است: «حداقل در مورد رسانه‌های اروپایی قاطعانه می‌گویم که این رسانه‌ها برای هرچه به وجود آمده باشند، برای گفتن حقیقت به وجود نیامده‌اند!»
 
 در ادامه نیز گفت‌وگویی منتشرنشده با مرحوم فریدون دولتشاهی، مترجم بنام مطبوعات ایران که چندی پیش دار فانی را وداع گفت و توسط نگین حسینی انجام شده، منتشر شد.
 
 در بخش دیگری از این شماره ماهنامه پرونده‌های زیر به چاپ رسیده است:
 
 1- پرونده رسانه‌های محلی تحت نظارت فاطمه پورمعصوم شامل: یادداشتی با عنوان «رسانه‌های الکترونیک محلی» نوشته خالد لویمی، یادداشت «چرا برای بازتاب مشکلات شهرمان، دست به دامن رسانه‌های سراسری می‌شویم؟» نوشته فاطمه پورمعصوم و «بررسی جایگاه روزنامه‌نگاری تحقیقی و مراقبتی در آموزش‌های روزنامه‌نگاری در گفت‌وگو با منصور ساعی: نشریات محلی نه روزنامه‌نگار حرفه‌ای دارند نه روزنامه‌دار حرفه‌ای».
 
 2- پرونده بررسی وضعیت رسانه‌های کشور اندوزی تحت نظارت علی البرزی شامل: یادداشتی با عنوان«پنج برداشت از وضعیت رسانه در اندونزی» با ترجمه مرتضی پروانه، یادداشت اختصاصی «حسرت قلم‌ها به آزادی قلم در اندونزی» نوشته پروفسور محمد حمدان عدنان، استاد دانشگاه سباح مالزی و کارشناس رسانه‌ای اندونزی، تحلیل «قلب رسانه در اندونزی روی نبض اسلام می‌تپد» نوشته احمد کارخانه، گفت‌وگو با سفیر اندونزی در ایران با تیتر «سیاست اندونزی برای ماهواره شبیه ایران است» توسط علی البرزی، گزارش «آشنایی با وضعیت و جایگاه رسانه‌ها در کشور اندونزی: اینجا رسانه‌ها حالشان خوب نیست!» نوشته محمد دشتی و معرفی حرفه‌ای‌های رسانه در اندونزی با ترجمه مریم میرزاخانی.
 
 3- پرونده بررسی کیفیت و کمیت رسانه‌های سینمایی در کشور تحت نظارت رضا قربانی شامل: «گفت‌وگو با سعید رجبی فروتن، مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان سینمایی: نشریات خوب و قوی سینمایی داریم اما در اقلیت‌اند»، یادداشت «دچار تورم رسانه‌های سینمایی شده‌ایم؟» نوشته رضا قربانی، «گفت‌وگو با علی معلم درباره سینما و رسانه‌های سینمایی: سینمای ایران را عشق زنده نگه داشته است» توسط رضا قربانی و مینا والی و یادداشت «سقوط در کمیت رسانه‌های سینمایی» نوشته مریم محبی.
 
 4- پرونده بررسی رسانه‌های تخصصی حوزه کتاب تحت نظارت حمید نورشمسی شامل: یادداشت علی‌رضا کیوانی‌نژاد با عنوان «حرف‌هایی درباره انتشار نشریات تخصصی»، یادداشت «کتاب در نشریات تخصصی هم موضوعی خاص نیست» نوشته حمید نورشمسی، «گفت‌وگو با جواد محقق، نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار: غربت کتاب دامن‌گیر نشریات تخصصی این حوزه شده است» توسط سمیرا شاهقلی، «گفت‌وگو با مجید رهبانی، مدیرمسؤول جهان کتاب: نشریات تخصصی کتاب در ایران حاصل ذوق فردی است و بس» توسط صادق وفایی و یادداشت «نشریات تخصصی کتاب؛ آری یا خیر؟» نوشته احسان حسینی‌نسب.
 
 5- پرونده جایگاه ارتباطات در برنامه‌های پنج ساله توسعه تحت نظارت سید تقی کمالی شامل: یادداشت «اهمیت برنامه‌ریزی توسعه و توجه به ارتباطات در توسعه» نوشته بتول فیروزی، «گفت‌وگو با رضا باقری اصل: هنوز درک درستی از توسعه فناوری اطلاعات و جامعه اطلاعاتی وجود ندارد» و «مسیر «توسعه» از شاهراه «ارتباطات» می‌گذرد» توسط سید تقی کمالی و یادداشت «ارتباطات در برنامه‌های پنج ساله توسعه» نوشته مهدی فولادگر.
 
 بخش بیستم و چهارم ترجمه کتاب نگارش در روابط‌عمومی نیز در این شماره ماهنامه به چاپ رسیده است.
 
 مدیریت ارتباطات از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی و وب‌سایت www.prshop.ir قابل تهیه است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد