درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21769صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 2 اسفند 1394 - 11:44
روابط عمومی‌ها و سهم ناچیزی از اعتبارات سازمانی
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - لازم است تلاش مضاعفی نیز برای اختصاص سهم واقعی اعتبارات در اطلاع رسانی و اطلاع یابی برای واحدهای روابط عمومی ها بویژه در قانون برنامه ششم توسعه و در آستانه سال جدید دیده شود که در آینده نزدیک شاهد تحولی در حوزه نظام اطلاع رسانی دولت و ارتباط و تعامل موثری بین دستگاه های اجرایی با مردم از این رهگذر نیز باشیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مسائل، مشکلات و محدودیت‌های واحدهای روابط عمومی در ایران به استثناء برخی موسسات اعتباری و بانک ها در این چند دهه اخیر عدم اختصاص اعتبار و بودجه مناسب برای فعالیت های اطلاع رسانی و اطلاع یابی از مخاطبان سازمانی شان بوده است.

 

به واقع در کنار محدودیت‌های جایگاهی و نیروی انسانی بیش از همه کمبود بودجه و نداشتن ردیف مستقل اعتباری است که روابط عمومی‌ها را در انجام وظایف و ماموریت‌هایشان در این سالها همواره با مشکلات و موانع عدیده ای برای تحقق فعالیت ها یشان روبه رو ساخته است ،هر چند در دولت‌های مختلف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اطلاع رسانی دولت بارها مصوباتی برای اختصاص بودجه از سهمیه جاری و یا نیم درهزار بودجه سازمان ها به روابط عمومی ها ،آیین نامه و دستور العمل هایی ابلاغ شده که برخی موارد با توجه به حجم پایین اعتبارات سازمان ها و در برخی دیگر از سازمان ها به دلیل نوع سلایق مدیران ارشد آن سازمان ها مصوبات مورد نظر به مرحله اجرا نرسیده است.

 

 این درحالی است که بدون استثناء نیز در تمامی دولت ها یکی از مشکلات دولت را عدم اطلاع رسانی مناسب و شایسته از برنامه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و وجود شکاف آگاهی بین دولت و مردم قلمدادکرده اند و جالب اینکه اولین واحدی هم که مقصر این مشکلات معرفی شده نیز روابط عمومی ها بوده اند، لذا به نظر می رسد با توجه به هزینه بر بودن بسیاری از اقدامات تبلیغی و انتشاراتی روابط عمومی ها که عمدتا دارای رویکردی اطلاع رسانی عمومی، آموزشی و فرهنگ سازی است لازم است در دولت یازدهم، تدبیر اصولی و پایداری اتخاذ گردد که سهم منطقی و واقعی از اعتبارات اطلاع رسانی دولت به روابط عمومی ها اختصاص یابد تا آنان بتوانند نسبت به حداقل های کاری در این حوزه اقدام نمایند.

 

همچنین اختصاص اعتباری برای پیوست اطلاع رسانی پروژه های شاخص و کلان سازمان ها از دیگر راهکارهایی است که می تواند برای تحقق این مهم راهگشا باشد. بهرحال همانطور که بخشنامه موثری در رابطه با لزوم استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد در روابط عمومی ها از سوی دولت یازدهم ابلاغ شد،لازم است تلاش مضاعفی نیز برای اختصاص سهم واقعی اعتبارات در اطلاع رسانی و اطلاع یابی برای واحدهای روابط عمومی ها بویژه در قانون برنامه ششم توسعه و در آستانه سال جدید دیده شود که در آینده نزدیک شاهد تحولی در حوزه نظام اطلاع رسانی دولت و ارتباط و تعامل موثری بین دستگاه های اجرایی با مردم از این رهگذر نیز باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد